KLUSBABES 16

April, bedankt voor je advies. Het lijkt mij ook sterk dat je eitje al komt als je nog ongie ben, maar ben blij dat je dat ook denkt.

Liefs Phoebe

P.S. nou ben ik zeker weer alleen.....

ben je er nou welvandoor??

ik ga er wel vandoor,.. ff naast me mannetje zitten en dan lekker me bedje in..

meiden werkse morgen en voor de gene die vrij zijn.. fijne dag morgen..

LIN: wel op het forum neerzetten..
hoelaat mag je bellen??

xxxx mamoetje

we zijn lekker langs elkaar heen aan het kletsen hahaha

Ik ga er ook vandoor, nog lekker ff lezen voor het slapen gaan.
Er is al geklust vandaag, morgen vrij (zoals me vriendje zegt) en dan overmorgen weer.
Ik heb besloten dat we deze ronde tot minimaal dag 20 om de dag gaan klussen en mocht dat niet genoeg zijn ga ik het een beetje los laten, gewoon klussen als we zin hebben en dan zien we wel...

Meiden slaap lekker ( of goedemorgen als jullie dit lezen hahaha)

Liefs Phoebe

pip, lekker gewandeld in het bos meid, je was er al vroeg bij om half 10 zeg, ik heb schunnig genoeg tot 12:00 in m'n bedje gelegen, haha. maar wel heerlijk gewandeld vanmiddag, de hondjes waren helemaal door het dolle heen!
lekker je huisje weer schoon meid, kun je er weer even tegenaan.
fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister op de tuinbeurs en ook nog naar ikea geweest en inkoopjes gedaan, leuk joh!
het schiet al lekker op, morgen over een weekje mag je al naar de gyn, kan me voorstellen dat je beetje zenuwachtig bent. ontzettend spannend.
hoor graag van je hoe het ging, dan kan ik me ook vast een beetje voorbereiden.

april, hoop voor je dat je toch op vakntie kan met het vliegtuig nu het niet zo goed met je gaat, misschien gaat het over een poosje wel weer beter meid, maak je geen zorgen.
ik zal eens kijken naar die testen van predictor, misschien werken die bij mij beter dan die van sensitest. dank je voor je reactie!
waarom heb je als bijnaam eigenlijk Mona, die heb ik even gemist geloof ik....

jaq, maak je er niet meer druk om meid, om dat mens (corine) ze is het niet waard.

rimke, wat leuk dat je die vriendin weer gesproken hebt uit Oostenrijk en super dat je bij haar langs gaat als je over 3 weekjes daar bent.
ze heeft inderdaad een erg moeilijke periode gehad zeg, ppfffff. hoop voor haar dat ze binnenkort weer zwanger raakt en wel een gezonde zwangerschap kan hebben.
je bent weer effe alleen een poosje, mannetje naar New York, toe maar!
Voor je het weet is het 7 maart meid, dan kan je lekker genieten in de sneeuw.

lin, ook van het lekkere weer genoten meid, en nog even een bakkie bij je schoonfamilie, gezellie!!!
zo zo je word al een oude tante zeg over 23 dagen, haha. ik word in July ook 30, ppfff wat gaat de tijd snel. nu ben ik echt oud, whaha.
snap heel goed dat je je moeder soms erg mist en dan mag je natuurlijk even lekker uithuilen, is ook niet niks dat je haar nu al verloren bent.
ik duim voor je morgen om 11:30, succes meid!!!

bambi, vandaag alweer 19 weken zwanger, wat gaat dat hard he?!
zou natuurlijk goed kunnen dat je al wat voelt, van binnen dan he.
dat is het moeilijke, je weet niet wat je precies moet voelen, hopelijk word het gevoel gauw wat duidelijker en dat je dan zeker weet dat het de kleine is.
en ook leuk voor je mannetje als hij het straks ook kan voelen van buitenaf.

mamoetje, 30 maart jarig, hoe jong word jij dan?
lekker uit eten geweest met vader van vriendje, gezellig. leeft de moeder van je vriend niet meer?
we hebben gewoon in de omgeving hier gelopen met de honden, maar we hebben inderdaad behoorlijk wat grond om bij te houden. om precies te zijn zo'n 300 hectare.
dat is akkergrond en ook weidegang voor onze koeien, dus ruimte zat, haha.

happy, was het leuk de wedstrijd van feyenoord kijken in de kroeg? hoeveel is het geworden? ik kijk eigenlijk nooit voetbal, alleen het nederlandselftal met het wk.

renee, geeft niks meid dat je het niet kan volgen, dat is ook niet te doen zo.
het is dat ik een rustig weekend had, maar anders had ik het ook opgegeven hoor, haha.
helaas gaan teveel bladzijdes over die vervelende discussie, dus niet echt de moeite waard om helemaal door te lezen als je het druk hebt.
ik ga zo nog even mijn naam op dat forum zetten, dan heb ik me ook van m'n goeie kant laten zien. en wat corine betreft, die spoort echt niet!!
meiden, ik ben ervandoor, ga lekker m'n bedje in.
tot morgen en welterusten.
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan