KLUSBABES 16

goeiemorgen meiden

Kruimels; hahah dan wordt jij ook een ouwe taart 30 jaar haha, gaat inderdaad snel, ik wilde vroeger zo graag 16 zijn en daarna 21 want dan was je "volwassen"en nu wordt ik gewoon alweer 30 pffff voor we het weten zitten we in het bejaardentehuis hahahah
ik zag dat je ook vrede hebt gesloten pfff wat een gezeik allemaal he

renee; haha ik kan er goed inkomen dat je het allemaal wel geloofde hoor wat of er het weekend is gebeurt, ach een beetje rellen houd de spanning erin hahahaha goed voor onze niet zwangerworden hormonen

Zo ik heb heerlijk geslapen, ik heb gedroomd dat ik een zwangerschapstest had gedaan en dat ie harstikke positief was, maar ja dromen zijn bedrog en daarom krijg is straks van de gyn te horen , tja je hormoongehalte was te laag voor een zwangerschap dus je zal snel ongesteld worden
maar je de droom was helemaal top hahah

ik ga boodschappen doen en daarna even sporten, om 3 uur moet ik weer naar de ha met joey voor dat exzeem rond zijn mond, met die hormoonzalf gaat het wel goed nu maar ja dat mag je niet zo lang gebruiken, daarna ga ik bij me pa schoonmaken, gistern heb ik hier alles al schoongemaakt, haha bleef ik wakker van

iedereen een fijne dag en als ik om half 12 de gyn heb gebeld zet ik effe neer wat de beste man te vertellen had

xxxx linda

Linnie, hoor het wel meisje ....ik blijf dapper duimen hoor !!!!

Kruimeltje, ook vrede gesloten he lieverd. Ik ook hoor ! Ben het helemaal met je eens wat corine betreft en die heb ik dus ook niet genoemd, met die andere meiden gisteren nog gelachen op dat topic hoor. Ging over dat liedje van lief klein konijntje ...zit nu nog in mn hoofd haha

Meiden, ga zo mn bloeddruk meten en dan boodschappen doen. Als ik weer thuis ben zal ik het jullie laten weten ......

Fijne dag lieverds

Kussss happy

Hey meiden,

Happy; succes bij de HA, hoe hoog was je bloeddruk vorige keer eigenlijk?

Linda; Oh wat een fijne droom, ik hoop echt dat ie snel uitkomt. Succes met je gesprek vanmiddag en ik duim voor je.

Sterretje; Gaat het weer wat beter met je?

Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn baas, dus ben benieuwd.

Hee meiden,

Happy: Succes bij de dokter.. hopelijk dat het weer naar beneden is die bloeddruk..

Linda : Leuke droom.. ik had vanacht een hele gekke droom.. Mijn moeder was jarig en ik ging met mij kind (weet niet eens meer of meisje of jongen was) en me vriend naar de speeltuin.. toen ben ik ergens vanaf gevallen en stond ik ineens op het dak en durfde niet meer naar beneden.. toen schrok ik wakker en zag ik dat het al 5 voor 8 was.. moet om half 8 me bed uit normaal:)

Kruimels.. Lekker zoveel grond.. ik wil later ook op een boederij eindigen.. gewoon met een stukje grond erbij en een stal voor paarden.. maar niet met koeien enzo dat trekt me niet echt..   Ik wordt 19 op 30 maart.. ben erachter gekomen dat ik jarig ben op een uitwedstrijd van feyenoord dus hoef het gelukkig niet als kerst in me eentje te vieren..

Me vriend wist tot ong. 6 a 7 jaar geleden neit beter dan degene die die pa noemde dat dat z'n vader was.. Tot ie de geboorte akte nodighad voor iets op school.. toen zag die een andere achter en voornaam staan bij vader.. Toen heeft ie het gevraagd en zijn ze "ouders" eerlijk geweest.. Nooit echt de wil gehad om z'n vader te ontmoeten.. tot anderhalf jaar geleden zijn zus in contact kwam met hun vader.. mijn vriend had zijn achternaam veranderd in die van zijn moeder ipv van zijn vader.. en toen zijn vader daar zijn handtekening voor moest zetten is hij met zijn zus is   contact gekomen.. Na een halfjaar heeft ze ons dat verteld.. en martin proberen over te halen ook contact op te zoeken met hem.. Met oud en nieuw is dat ons eindelijk gelukt en zei hij.. Als je naar hem toe gaat om nieuwjaar te wensen, bel dan even.. Dan gaan wij misschien wel mee.. Uit eindelijk hebben we besloten om met z'n alle uit eten te gaan.. Dit is dus gisteren gebeurd.. Het is een hele lieve man.. Echt een schat.. Hij en mijn vriend lijken ook echt superveel op elkaar.. Maar zijn vrouw (de zus van pa 1:p om het even in de familie te houden) die is heel afstandelijk en stil.. beetje apart.. Maar ach het is heel goed gegaan hartstikke leuk en gezellig onderling.. lekker gegeten en toen weer terug naar huis.. Al met al geslaagde avond en leuke dag..

Owja.. ik heb me vriend ook weer kunnen verleiden.. Tot aan zaterdag ochtend hadden mijn verleidingen geen succes.. maar van het weekend eindelijk weer wel.. Begon me al zorgen te maken of die misschien vroeg in de midlife crisis zat.. gister had ik hem wederom kunnen verleiden.. Maar toen we al zoenend op bed vielen ging er iets mis en kwam hij met zijn mond tegen me schouders aan.. gelijk tand door z'n lip.. dus dat was ook al weer snel over..

Volgens mij heb ik vanacht mijn ei gehad..

Had een last van mijn borsten gisteren avond,.. leek wel of ze op ontploffen stondenn zo zeer deden ze.. Gelukkig ging het toen we gingen liggen over.. ik had eigenlijk pas vandaag of morgen mijn ei verwacht dus klus nog even 2 dagen door..

Ik zit op me werk.. en de bazen zijn op vakantie.. heb gelijk niks te doen... ja van die nietsnut dingen.. gaat allemaal veel sneller dan als hun er zijn.. dus moet weer wachten tot er weer werk is..

xxx mamoetje

Mamoetje, wat fijn dat het een geslaagde avond was gisteren!
Oh nee, zijn tand door z'n lip, dat is minder zeg. Als je deze ronde zwanger blijkt te zijn, zul je het helemaal nooit meer vergeten, ha ha.

Werk ze!

goedemorgen meiden,

kruimels, mhh geloof dat je vredes berichtje weer stof heeft doen opwaaien door je twijfels. ggggr houd het dan nooit op en moet er persee het laatste woord door haar gemeld worden. wie wil er nou geen vrede ? hahah laat maar he verspillde moeite. had ik al gemeld.

mamoetje wat een verhaal van je vreind zijn echte vader. gelukkig dat de avond geslaagd was. en tja een wilde vrijpartij zullen we het maar noemen hgahaha

happy weet je al wat van je bloedruk?

linda toch wel spannend hoor, zit met smart te wachten tot je berichtje

april, ooeh vanmiddag een gesprek met de baas. ben benieuwd oof je er met hem uit kan komen. heb je een beetje leuke werkgever. honden hebben bazen he hihih wij hebben werkgevers. hihi   . Wat ik bedoel je hebt slechte werkgevers en hele slechte werkgevers hahaha.
FF gewoon nu, ik hoop echt dat je er uitkomt, maar het belangrijkste lijkt mij, dat je doet wat goed voor jou en je kleine is en niet wat goed uitkomt voor de baas he.

renee bliksem bezoek. ja 11 pagina's zijn dan niet door te komen he.
tot snel.

hier lekker laat me bed uit en ben van plan geen zak te doen vandaag. huis hier hebben we gisteren al geboend. ga zo wel de vaat doen en ff de streik, maar meer ook niet. vanmiddag ff boodschappen voor het andere huis halen. en dan ga ik vanaaf wel helpen met behangen met me ventje ofzo. weet nog niet. ligt eraan hoe ik me voel.

xxx Bambi

hey meiden

april: ik hoop dat het gesprek met je baas wat oplevert

Mamoetje: wat ontzettend leuk dat jullie met je vriend zijn vader zijn gaan uiteten, hopelijk gaat dat allemaal goed komen, het lijkt mij ook wel een stap hoor om dan in ene contact met je echte vader te zoeken maar gelukkig is alles goedgekomen
haha en je hebt hem weten te verleiden, en nog een tand door zijn lip ook hahaha arme jongen

Bambi; lekker een rustdag meid je hebt gelijk, ga lekker van het mooie weertje genieten,

zo nog ee half uur dan kan ik de gyn bellen, wordt wel een beetje zenuwachtig,

xxx linda

Terug
Bovenaan