KLUSBABES 16

Lin, al gebeld??

Weet niet meer wie het zei maar wilde vrijparty is het neit geworden.. :p z'n lip werd zo dik dat ik hem geen kussen meer kon geven.. misschien vanavond:)

ben aan het duimen voor je lin..

xxx mamoetje

ik heb de gyn gebeld, ben ik een dag in de war, moest ik morgen bellen, maar de gyn had zelf ook maandag gezegd, maar nu belt ie me terug na zijn spreekuur dus ik weet nog niks

maar ik heb een ongeluksdag vandaag denk ik, vanmorgen ging ik op me ma haar fiets weg toen de ketting eraf daarna pakte ik me pa zijn fiets, wilde ik wat achterop binden toen de snelbinders eraf , en me man moest naar het ziekenhuis vandaag haha komt ie daar aan moest ie morgen hahaha en ik bel op de verkeerde dag, pfff als ik dan straks goed nieuws ga krijgen maakt het alles weer goed

jullie horen straks van me, maar ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben

xxx linda

lin, wou even snel kijken bij jou of je al wat wist, maar je word dus terug gebeld las ik.
ik moet nu zo weg, werken, dus lees vanavond wat de gyn zei, spannend!!!!
succes meid!!!!!
xxx kruimels

hoi,

he lin wat klote, nu weet je nog niks. laat die gyn maar snel bellen en ja goed nieuws zou nu welkom zijn . wat een pech dag.

mamoetje balen dat het dus GEEN wilde vrijpartij werd, maar maak het vanavond maar goed, vooral als je denkt dat je je eitje heb gehad.

ff een vraag voor sterretje. Ik heb het miss. wel gemist, maar heb jij hier gemeld dat jij een meisje krijgt ? want ik dacht dat je dat pas zou vertellen als je bevallen was , maar april zei geloof ik iets van pas maar opjezelf en je kleine meisje. Dus mijn ogen stonden gelijk op steeltjes. nou kan het natuurlijk dat ik dat gemist heb. wil wel ff duidelijkheid. Gossie zou wel leuk zijn. Een meisje. hihihi.

xx Bambi

Hee bambi..

Ja dat was ook wel me bedoeling om het vanaovnd goed te maken.. maar moet ik hem wel zover krijgen..

heb al advies gevraagd aan de andere meidne misschien daar een goede oplossing uit..

xxx mamoetje

Bambi; Sterretje heeft volgens mij niks gezegd hoor over een jongetje of meisje! Maar ha ha wat lees jij goed zeg. Wat ik bedoelde was; denk aan jezelf en aan die kleine,     meid! Dus met meid bedoelde ik sterretje zelf, maar inderdaad het staat er een beetje raar. Hi hi wie weet is het een voorteken, en krijgt ze echt een meisje..................

meiden ik ben er wel hoor, maar jullie zien me niet.................hihihi!

Ik wilde even zien of lin al nieuws had, maar helaas!

Kom zo even buurten en heb samen met happy al een liedje gezongen............

Later!!!

Terug
Bovenaan