Klusbabes 17!!

ja, nog wel, als ik een baby krijg ga ik wel minder werken.
Ik moet er even vandoor, me vriendje moet iets doen voor zijn werk.
Ben denk ik ( hoop ik) over een half uurtje weer terug, ben je er dan ook nog?
Ga ik ff een manier verzinnen....

Liefs Phoebe

Bonsoir!

Even een korte update voor mezelf hoor...

Lin, geen/weinig nieuws van de gyn. Spannend nog e ven een paar dagen extra wachten....wanneer gaat je test uit de verpakking? X

April, dus toch minder werken. Tja er zal niets anders op zitten. Je moet gewoon nu zorgen voor je kindje in je buik. Probeer er wel van te genieten .... je werk is niet het allerbelangrijkste en ik denk altijd maar iedereeen, echt iedereen is qua werk vervangbaar... je zal nu wel meer moeten delegeren/uit handen geven. Hopen dat het minder werken snel werkt voor je rug! Dikke knuffel!

We hebben hier een burenonderonsje....wat ontzettend leuk!! hihi, gaan jullie buurten?

En...het was mannenkookdag (behalve hier hihi) JOEHOE!!

Kan het verder echt niet meer bijhouden hoor, het gaat echt in sneltreinvaart hier....maar het is weer gezelllig op het hele forum en dat is fijn!!

XXX

En natuurlijks happy's bloeddruk die ontzettend gedaald is! Dat is heerlijk voor je!! Houden zo Happy!!

X

Haha pip, ik wil wel ff buurten hoor. Loop gewoon iedere week minstens drie keer door die straat heen. Niet te geloven toch he ..........klein wereldje he....

liefs happy

Ik wil graag even iets vragen over temperaturen....

Ik stop dat ding al vanaf begin oktober iedere ochtend tussen m'n billen en wat me de laatste weken opvalt is dat ik op maandag met 36.3/36.4 begin en naarmate de week vordert mijn temp omhoog gaat en ik op vrijdag bijna altijd 36.7 heb om in het weekend weer te dalen....dat is toch vreemd?

Dit is nu al een paar weken zo.

Zit overigens op dag 36 ofzo van m'n cyclus.

Ben ik raar?

X

hihi, echt grappig.

Ik vond het al spannend dag Kruimels redelijk dichtbij   mij woont en dat haar schoonzusje in dezelfde wijk woont als mij maar bij jullie komt het echt heeeeel dicht bij!!

Terug
Bovenaan