Klusbabes 17!!

rond mijn midden en heupen is idd de enige plek waar ik vet heb...was deze zomer 5 kilo slanker dan nu dus toen viel het mee maar nu met mijn winterspekjes zit het echt rond mijn middel en op de zijkanden van m'n billen/heupen. Niet de achterkant van m'n billen of.

Ik ben vaak wel moe op vrijdag van de hele week werken, slaap niet langer of korter eigenlijk...

hihi, geeft niet hoor phoebe. Snap nog niet helemaal...het is toch een "prive-hyves" waar niemand anders op kan kijken?

Maar je staat wel onder mijn vrienden...

En wat is de makkelijkste manier om op de klusbabeshyves te komen?

En tot slot, kunnen andere mensen zien dat ik lid ben van de klusbabeshyves?

aha!
En hoe was van de zomer je cyclus??
Als ik je nou eens zeg, en niet lullig opvatten, probeer die 5 kilo te verliezen.........
Ik heb dat vet ook rond mijn middel en op mijn heupen, nooit gehad maar de laatste jaren gekregen door medicijnen. Ik had vroeger ook een heel regelmatige cyclus en na het stoppen met de pil niet meer.....................het enige wat veranderd is in die tijd, was dat ik was aangekomen. Mijn bmi is goed, was dus heel pissig dat de gyn zei dat ik moest afvallen, het gaat dus niet om je bmi, maar op de plaats waar je vet zit...........

Ik had vorige week een discussie met een arts, internist, op de afdeling over pcos en die vertelde me dit......................

Het zou me dus niet verbazen, met alle klachten die je nog meer hebt, dat dit uit jullie onderzoek komt, zeker met jouw onregelmatige cyclus................
Heb je ook, hoe genant, iets te veel haargroei??

he meiden!

ben ik weer even.. ik had net iets geks...
Ik ging naar de wc en had met afvegen een heeeeeel klein beetje helderrood bloed. Echt een puntje maar.
Nu heb ik net even zitten googlen.. en ik zit precies in de innestel periode... kan het zijn dat het dat is   en dat het zo weinig is???

Heeft een van onze zwangere dit gehad??
strange....

Phoebe en happy, echt grappig dat jullie elkaar misschien heel vaak gezien hebben! hihi

Maar, en dat wilde ik dus zeggen, toen ik 5 kilo kwijt was, was daar ook ineens mijn cyclus weer..................(met acupunctuur, teunisbloemolie en monnikspeper maar op de dag stipt op tijd, als altijd..............ook na mijn miskraam weer..............)

Hihihi! Jacq!!! Een beetje oranje/rood? Helder??
Kan heel goed je innesteling zijn!!!
Spannend!!! En je had al wat tekentjes!!!!!

Oei, oei, oei!!!! Zit te stuiteren op mijn stoel!!!!

Pip, je kan gewoon via je eigen hyves op de klusbabe hyve komen en dan een krabbel achterlaten.
Wil je echt iets wijzigen of erbij zetten, dan moet je inloggen met de inlognaam e wachtwoord wat je van de hyves site af kan halen.
Niemand kan de berichten lezen, alleen leden dus alleen klusbabes. Vandaar dat ik je ook niet gelijk geaccepteerd had, wat na de "forum ruzie" ( om het maar even plat te zeggen) was ik even bang dat je geen klusbabe was. En alleen klusbabes zijn lid van deze hyves en alleen klusbabes kunnen dus ook zien wat erop staat.
Je andere hyves vrienden zien alleen maar dat je een vriendje heb die Phoebe heet met een foto van anne geddes, verder niks.
Hele slimmerikken ( die de adresbalk lezen de www. balk) zien daar klusbabes staan en met een hoop doordenken zouden ze er misschien wat van kunnen denken.
Ik heb er al aan zitten denken om de anne geddes foto weg te halen en er een plaatje van een hamer en een zaag neer te zetten....

Liefs Phoebe

Ik ben bezig hoor om die 5 kilo er weer af te krijgen, daar wordt dus aan gewerkt.

Nou over haargroei, had namelijk gelezen dat overmatig haargroei ook in het rijtje thuishoort en dat is iets wat ik absoluut niet heb eigenlijk. Gewoon normaal/weinig denk ik.

Terug
Bovenaan