hey meiden
ik heb het gelezen en wat zijn jullie aan het kletsen geweest vanmiddag zeg, ik hoop dat ik nog wat heb onthouden
phoebe en happy; wat is dit grappig zeg dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, hahaha vandaag of morgen lopen jullie op straat en kijken elkaar aan van he ken ik jouw niet ergens van hahaha
Pip: dat temperaturen meid ik kan je geen goede raad geven want die lijst van mij is net een jojo al 4 maanden lang, en nu was ik verkouden dus dan is het ook al niet meer betrouwbaar
Mamoetje: je hebt je ei gehad las ik, en vanvond goed aan de klus meid, en ik heb ook je verhaal gelezen over je vriend, praat erover en zeg hoe belangrijk het is, mijn man wil ook niet op comando maar heeft in ons geval weinig keus, mijn man wilde toen ik in me vruchtbare periode zat ook een dag niet en ik was woest en daarna hebben we gepraat en toen ging het wel , hopelijk komt het allemaal goed meid
renee: fijne avond meid
bambi; ook een fijne avond
anoeska: je was bij de accepentuur geweest hopelijk werkt het meid, en een zweverig iemand had tegen je gezegd dat je lichaam er klaar voor was, nou ik ga harstikke voor je duimen meid
Jacqy; ook aan het temperaturen geslagen las ik, ik geef je gelijk want als je wel naar de ha gaat en die zegt ga temperaturen dan kan je dat in ieder geval alvast laten zie n
ik wil jullie ook nog bedanken voor het duimen draaien voor mij, ik wacht deze week nog af en anders ga ik een zaterdag ofzo nog 1x testen, de test ligt al in huis, maar ik wacht liever nog eventjes
mijn darmen en buik borrelen, ik voel echt vanalles niet normaal meer hahaah, maar het zal allemaal wel komen doordat ik hoogstwaarschijnlijk wel ongi ga worden, ik had ook al een puist op me kin hahah
xxx linda