Klusbabes 17!!

Lief pipje, ik kan je echt niet helpen lieverd. Heb nog nooit iets met mn temp. gedaan in al die maanden .....Vind het ook wel vreemd

xxxxx

Ga ff douchen, krijg net een telefoontje, krijg zo visite, vriend van mn mannetje ziet het ff niet meer zitten allemaal dus die komt ff hier langs......

Ja pip dit komt idd wel heeeeeeel dichtbij haha

Ik werk van maandag t/m vrijdag

Rimke, had jij ook zo'n last van pukkels/acne? Ik zit ff te googelen op wisselende temp/pukkels en acne (heb ik sinds ik ben gestopt met de pil) in combinatie met bijna geen cyclus...

X

Ik zit onder de puisten.........
Is een bekend fenomeen bij PCOS..............
Is jouw middel eigenlijk te dik, dus iets te veel vet op je buik en heupen? (niet lullig bedoeld hoor!)

Ik zit te denken aan die wisselende temp, misschien is je ritme iets anders op donderdag en vrijdag, ben je dan moe? Slaap je dan langer??
Zit maar even mee te denken hoor....

hey meiden

ik heb het gelezen en wat zijn jullie aan het kletsen geweest vanmiddag zeg, ik hoop dat ik nog wat heb onthouden

phoebe en happy; wat is dit grappig zeg dat jullie zo dicht bij elkaar wonen, hahaha vandaag of morgen lopen jullie op straat en kijken elkaar aan van he ken ik jouw niet ergens van hahaha

Pip: dat temperaturen meid ik kan je geen goede raad geven want die lijst van mij is net een jojo al 4 maanden lang, en nu was ik verkouden dus dan is het ook al niet meer betrouwbaar

Mamoetje: je hebt je ei gehad las ik, en vanvond goed aan de klus meid, en ik heb ook je verhaal gelezen over je vriend, praat erover en zeg hoe belangrijk het is, mijn man wil ook niet op comando maar heeft in ons geval weinig keus, mijn man wilde toen ik in me vruchtbare periode zat ook een dag niet en ik was woest en daarna hebben we gepraat en toen ging het wel , hopelijk komt het allemaal goed meid

renee: fijne avond meid

bambi; ook een fijne avond

anoeska: je was bij de accepentuur geweest hopelijk werkt het meid, en een zweverig iemand had tegen je gezegd dat je lichaam er klaar voor was, nou ik ga harstikke voor je duimen meid

Jacqy; ook aan het temperaturen geslagen las ik, ik geef je gelijk want als je wel naar de ha gaat en die zegt ga temperaturen dan kan je dat in ieder geval alvast laten zie n
ik wil jullie ook nog bedanken voor het duimen draaien voor mij, ik wacht deze week nog af en anders ga ik een zaterdag ofzo nog 1x testen, de test ligt al in huis, maar ik wacht liever nog eventjes
mijn darmen en buik borrelen, ik voel echt vanalles niet normaal meer hahaah, maar het zal allemaal wel komen doordat ik hoogstwaarschijnlijk wel ongi ga worden, ik had ook al een puist op me kin hahah

xxx linda

pip, sorry dat ik je niet gelijk accepteerde op hyves, maar ik wist niet dat jij het was.... sorry  

Terug
Bovenaan