Klusbabes 17!!

Buuf ben er weer, krijg nu wel visite dus mn reaktie akn wat langer duren .....

Oooooh jacqy, jij geeft de babes weer moed !!!!! Hoop het echt lieverd, het klinkt goed en idd ook al wat klachtjes .........laat mn mannetje ook meeduimen haha

Kus happy

hoeft ook niet he?
Google eens op PCOS, of heb je dat al gedaan????

Thanks voor de uitleg Phoebe! Ik snap het! Heb niet zo opgelet toen je de hyves in de lucht bracht geloof ik.

Enne...die foto, verander die maar! hihi een hamer is wel grappig!

Zij wij zelf ook al hyvesvriendjes?

Zag dat LInda ook actief is op de hyves en dat iedereen een foto heeft, wat grappig!

rimke, was inderdaad rood/oranje helder... vind t zelf ook wel erg spannend maar moet nog zo lang wachten!! Waarom duren die laatste twee weken altijd zo lang!!!!!

mail mij maar,,,, diane.come2me@hotmail.com
Die gebruik ik verder niet, dus als iedereen me daarop plat ga mailen zal me dat echt een worst wezen.

wat lees ik nou jacqy die een beetj bloed verliest en dat rond de innestelingsdag, heel erg spannend meid ik ga duimen voor je draaien meid

PiP: ik ben ook wel benieuwd wat de gyn te vertellen heeft tegen je, ik heb dat pcos syndroom niet zei die van mij, het enige wat ik had wat erbij hoort was dat ik veel eiblaasjes in me eierstok had en dat die in het midden zaten lekker warm bij elkaar en niet aan de buitenkant, ach ik weet het ook niet

xx linda

zeg meiden, nu gaan jullie mailen waar jullie wonen enzo.. maar wij willen natuurlijk wel weten of jullie elkaar uiteindelijk nou kennen of niet!! wel op de hoogte houden he?!

Terug
Bovenaan