Klusbabes 17!!

Dank je wel voor je lieve woorden Rimke!! XX
Geniet van de m&m's!

Ik ga steppen!!!!

XXXXXXXXXXXX

Tot morgen allemaal!

hmmm, volgens mij   ben ik dan nu de enige nog.... behalve me buuf die af en toe kom kijken hahaha

Ik dus Diane, maar dat had je al van mijn email adres af kunnen lezen hahaha
Maar echt kennen zullen we elkaar denk ik niet, als 1975 je geboortje jaar is ben je 5 jaar ouder dan ik, dus we hebben niet bij elkaar in de klas gezeten hahaha

tjonge wat word er wat afgekletst hier zeg, niet bij te houden haast, haha.
zal proberen even snel op iedereen te reageren.

happy, wat super meid dat je bloeddruk zo gedaald is, ik duim voor je dat het zo blijft en dat je volgende ronde weer gewoon met ons mee mag klussen!
heb je ook boerenkool gegeten, ik ook. heerlijk!

april, fijn dat je gesprek zo goed is gegaan, en je moet nu gewoon echt aan jezelf en je kleintje gaan denken, en als dat betekent dat je nu dan minder gaat werken dan zij dat zo., komt wel weer goed meid!
sorry, dacht dat jij mona was, haha.

mamoetje, dus jij bent ook al bijna jarig, 30 maart. 19 jaar dat is echt een stukje jonger dan mij, zucht ik wou dat ik nog zo jong was, haha.
succes vanavond met de dwarsfluit, mooi instrument!!!
wat een verhaal van de vader van je vriend, jeetje. gelukkig dat ze elkaar nu gevonden hebben en dat het klikt.
dat probleem wat je hebt met je vriendje meis, dat komt vast wel goed. ik heb dat zelf niet met m'n vriendje gehad, maar hoor het wel vaker dat de man dan in een keer niet meer op commando kan. praat erover samen als jullie  even de tijd hebben.
lekker alleen op het werk, als de kat van huis is dansen de muizen, haha.

bambi, lekker rustig dagje gehad.
morgen weer aan het werk.
helaas hebben onze goedbedoelde berichtjes op het andere forum steeds een bittere nasmaak, gggrrrr.

lin, oh wat balen dat je nu nog geen zekerheid hebt zeg, moet je nog een paar dagen wachten, gggrrrr.
hoop dat je gewoon niet ongi word en zaterdag ositief test, spannend hoor!!!
en wat een pech op 1 dag, haha morgen gaat het vast weer beter.
ik heb ook regelmatig zo'n dag, haha.
bloeddruk ziet er super uit meis, keurig!
en gelukkig dat Joey niet terug hoeft te komen voor z'n exzeem.

rimke, gezellig geweest vandaag met Bram?
en morgen is je liefie erweer, joepie!!!

jaq, meis, ik heb ook 4 maanden lang getemperatuurt en het is belangrijkste dat je tweede helft van je cyclus duidelijk hogere temperaturen heeft dan je eerste helft.
dat werd me tenminste in het ziekenhuis verteld laatst bij dat intake gesprek.
temperatuur kan wel eens wisselen omdat je je niet iedere dag hetzelfde voelt, maar moet geen graden verschil tussen zitten.
zou je je temperaturen anders eens even hier neer willen zetten, van afgelopen weken? misschien dat ik je kan helpen....

anoeska, ik hoop ook voor je meid dat die accupunctuur helpt, je zal het nu even de tijd moeten geven om z'n werk te gaan doen.
mooi dat je therapeut zei dat je lichaam er klaar voor is, wie weet???........

pip, meisie wat jou vraag betreft ik zou dat echt niet weten. bij mij was dat niet zo, maar het is altijd goed om je temperatuur bij te houden. heb jij deze temperaturen ook op je intake gesprek laten zien?
ik had ze wel bij me, uit mezelf laten zien hoor. en ze waren tevreden hierover.
ik ga wel deze cyclus even rond m'n ei ovutesten gebruiken, ik twijfel helemaal na de uitleg hier laatst, of ik uberhaupt wel een eisprong heb......
heb 1 keer eerder ovutesten gedaan maar heb toen van dag 9 tot dag 30 nooit een tweede streepje gezien. vreemd he?
jij zit nu alweer op dag 36, ja je kunt er bij jou helemaal geen peil op trekken, zo kloten voor je meid!
maar misschien dat het inderdaad PCOS kan zijn? ik zal ook eens kijken op internet voor je, wat meer info winnen kan nooit kwaad toch?!
wat ontzettend grappig he dat happy en phoebe haast bij elkaar om de hoek wonen, dacht dat het bij ons al erg toevallig was, maar dit slaat echt alles.
nou effe kijken wie er nog zijn allemaal....

Terug
Bovenaan