Klusbabes 17!!

ha de buufjes zijn nog aan de klets, ja phoebe met mij gaat het goed, behalve dat ik verrek van de rugpijn, maar daar heeft het hele forum last van volgens mij.
zal wel besmettelijk zijn, whaha.

oh wat ontzettend spannend zeg, dat jullie ook echt af gaan spreken, pip en ik durven dat niet, haha zwak he?!

Zeg maar waar je wil afspreken dan. Ik kan vanaf een uurtje of acht ......hihi

Kruimels, ik heb idd gezien dat mamoetje klusbabe achter haar naam heeft staan op hyves. Maar nu dat plaatje verandert is ben je vriendje met een boormachine die Phoebe heet hahaha, en verder is er niks te zien.
Als mensen vragen wie dat is zeg je toch gewoon iemand van vakantie, van de kroeg, van een sprotclub, oude schoolvriendin, de meeste van mijn hyves vrienden praat ik geeneens mee hahaha
Weet je wat ook helpt.... een zooi bn-ers uitnodigen om vriendjes te worden, dan valt het niet zo op.

gaan jullie het echt doen?   zelfs ik krijg het er warm van, haha

hallo dames,

Ff een speciaal berichtje voor happy1975, en dan ben ik weer weggies...

wat fijn meis, dat je bloeddruk gedaald is!!! das tenminste goednieuws!! wens je veel succes en hopelijk mag je volgende maand weer voor een wondertje klussen!! sterkte hoor!!

liefs sweety

whaha phoebe, ja dat is een goeie.
ach het gaat ze allemaal ook nisk aan, ik klets ook met meer als de helft van mijn hyve vriendjes niet.

Dank je wel lieve sweety, wat ontzettend lief dat je ff langskomt ..........

Dikke kus happy

Terug
Bovenaan