Klusbabes 17!!

Kom idd uit 1975, heb nog geen mail gestuurd want heb visite en die vind me vast nu al niet zo gezellig !!!! Kunnen we anders niet wat afspreken ofzo ....

ja vind ik ook prima.... pff ik wordt weer rood hahaha, vind het ook wel spannend.
Als je een mailtje stuur kan ik in ieder geval een foto terug mailen, op voorwaarden dat ik er dan ook 1 van jou krijg!

Ik spreek liever wat af, lijkt me super leuk. Moeten alleen ff kijken wanneer .....

ja, wordt dan of s'avond een keer of anders in het weekend.
Woensdag avond ben ik alleen thuis, wat vind je daarvan?

Ik kan woesdagavond wel !!!!! hahaha krijg het nu wel heeeeel warm

okay.........pfffff hahaha
Hoe, wat waar en hoelaat spreken we af????

haha phoebe en happy, jullie lekkere rooie tomaten. pip en ik hebben precies hetzelfde gehad, zoooo ontzettend nieuwschierig waren we, whahaha.

jaq wat lees ik nu, beetje bloedverlies in je innestelperiode??? het zal toch niet......
oh ik hoop het zo voor je he!!!!!!
duim, duim, duim, duim!!!!

pip, weet je zeker dat je maandag behalve uitslag van jouw bloed en de uitslag van je mannetjes zaadjes ook een inwendig onderzoek krijgt?
ik heb nog helemaal niks gehoord daarover, ben wel erg benieuwd.
zei gister al tegen vriendjelief, kan alles aan pip vragen, die is steeds vlak voor me aan.
ga jij maar lekker de kilootjes eraf steppen meid, succes!

phoebe, haha ik ga zo even die mooie boormachine van je bewonderen.
ik heb van een vriendin al reactioe gehad over pip op mijn hyves, wie of dat was.
ik heb er maar een lulverhaal van gemaakt, leugentje om bestwil.
vind het wel eens eng hoor, mammoetje heeft bijvoorbeeld klusbabe erbij staan en dan ben ik toch bang dat kennissen een link gaan leggen.

is hier nog iemand?
ga zo even spoorloos kijken, janken altijd, snik snik

Terug
Bovenaan