Klusbabes 17!!

Nou kruimeltje, ik zeg deal tegen je verhaaltje. Zou dat mooi zijn he. Ik gun het mn babes ook allemaal zooooo verschrikkelijk en het wordt nu toch wel eens tijd he !!!!!

kruimels, als we allemaal zwanger zijn of een baby hebben gaan we dat ook zeker doen! Is bij deze afgesproken!

Hey bieb, raar dan he zo n dubbel gevoel he. Toch wel een fijn idee en idd zou ik ook gewoon soll. naar die andere functie !!! Spannend ook he een tweede kat. Enig idee hoe lang dat ongeveer gaat duren?

xxxxxxx

bieb, toch super dat je een jaarcontract hebt gekregen, zeker met de toekomstplannen die je nu hebt. toch een fijn idee en solliciteren kan natuurlijk altijd.
even wachten dus nog op jullie 2de katje, spannend hoor!

sweety, dat spijt me echt voor je meid dat je al 2 miskramen heb gehad.
knap dat je zo positief bent! haal er het positieve ook maar uit door te denken dat je (gezien je ook al een kindje hebt) in ieder geval zwanger KUNT worden, dat is bij de meeste klusbabes natuurlijk nog maar de vraag. maak me daar wel eens druk over bij mezelf... ppfff.

bieb, ik begrijp enigzins je "teleurstelling" wel hoor met je contract, want bazen zijn soms net varkens! Ik weet niet of ze op je werk weten dat je bezig met zwanger worden, maar er bestaat een kans dat als je zwanger bent als je contract afloopt ze deze niet verlengen.
De meeste bazen zijn niet zo blij als hun peroneel 4 maanden thuis met verlof zit.
Maar voorlopig zit je in ieder geval weer een jaar "onder de pannen" en je kan altijd blijven solliciteren, toch?

Liefs Phoebe  

en misschien rijden we vanaf bambi naar mamoetje, pikken we renee nog even op en wie we dan ook tegen komen onderweg en komen we met zijn allen naar Emmen, gaan we naar de dierentuin en blijven we bij jou slapen hahahah

Terug
Bovenaan