Klusbabes 17!!

Ben het helemaal met je eens hoor phoebe, als het niet klikt even goede vrienden en dan kletsen we gewoon alleen hier verder ......Als het wel klikt .....kunnen we straks samen babykleertjes gaan kopen whahahaha

Nou happy, tot woensdag dan maar, koffie ( of thee wat je wil) staat klaar, met een koekie hahaha

ja ik snap je heel goed phoebe, ik zou ook best persoonlijk contact willen hebben met pip, maar daar hebben we het nog wel een keertje over.
misschien ontmoeten we elkaar toch binnenkort spontaan in de stad.
pip en ik wonen inderdaad wel bijna 15 kilometer bij elkaar vandaan maar ik werk in dezelfde stad als waar zij woont en volgens mij werkt ze bijna naast mijn werk, haha.

Vind ik ook hoor sweety, je breekt helemaal niet in !!!! Wel gezellie zo allemal toch?

happy, dat zou echt super zijn....... was het maar alvast zo ver samen babykleertjes kopen.... hahaha, ik ben nu al zenuwachtig hahaha

nou phoebe en happy, ik wil jullie in ieder geval heel erg veel succes en veel klets plezier wensen woensdag. en laat ons maar even weten hoe het was, oke?

kruimels, woensdag na 20.00 uur is het forum Happy en Phoebe vrij, maar als happy naar huis is zullenw e denk ik allen twee de pc nog wel even aanzetten hahaha

Terug
Bovenaan