Klusbabes 17!!

ach gelukkig maar dan, das fijn! maar ik laat jullie nu wel weer he hahahaha
en dit was mijn 2de MK helaas, maar komt wel goed hoor, weet ik zeker, heb al een prachtzoontje van 10 mnd dus weet dat het kan, bedankt voor het informeren!!

fijne avond!!

liefs sweety

Nou phoebe dat weet ik wel zeker hoor !!!!! Ik zo ook mega nieuwesgierig zijn als pip en kruimels afspreken .......

konden we maar met z'n allen in het midden van het land afspreken en dan als 1 grote klusbabegroep gaan shoppen voor onze beebjes. hoop zo dat de laatste babes die nu nog niet zwanger zijn allemaal snel zwanger worden, dan kunnen we een nieuw topic maken en hebben we ineens hele andere stof om over te praten.
ik gun het echt iedereen hier zo!

Linda; fijn om nieuws te horen wat je eigenlijk al weet....
Maar kan hij dan niet al zien of je zwanger bent?
heb je al weer getest?

Rimke; spannend wat je voelt hoor

jacqy; spannend hoor een stijgende temp. Maarja, wil je niet teleurstellen maar zegt niet altijd wat....
he nu lees ik dat je een beetje bloedt tijdens innestelingsdag? oke, nu wordt t echt spannend!

Mamoetje; lekker aan de klus deze week

Happy; joepie, misschien ook volgende maand weer klussen .Hoop t zo voor je, elke maand is er 1 te veel

Phoebe en Happy gaan afspreken?? Dat jullie dat durven. Ach als je niets afspreekt weet je t ook niet

Sorry, nu weet ik t allemaal niet meer. Heb de afgelopen 6 pagina;s niet helemaal gelezen, even snel eroverheen

Zeg, iedereen vrede gesloten lees ik? zal zo straks eens alles lezen

Hier 'goed' nieuws. Heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract verlengd wordt met een jaar. ben er niet eens zo blij mee. Vindt het er echt niet leuk, werk zo wel, maar de sfeer daar niet. Maarja, misschien gaat t nu wel beter omdat ik natuurlijk niet zeker was of contract werd verlengd. Aan de ene kant natuurlijk ook wel fijn dat t verlengd is, weer een jaar werk vooral nu met toekomstplannen.
maar goed, het is nog geen half april dus er kan nog van alles tussenkomen. Dit bedrijf kennende trekken ze hun aanbod ook nog wel eens terug. Moet nog wel even babbelen over loonsverhoging
Ga trouwens nog wel soll. op die ene vacature die ik had gezien

En ben ook   gebeld door vrouwtje voor 2e kat. was intakegesprek. hadden nu even niets, en kom gewoon op wachtlijst te staan. En natuurlijk moet de kat 'geschikt' zijn bij onze situatie. spannend weer dus allemaal

de wereld is echt zo klein he...... en tuurlijk houden we jullie op de hoogte!
Als happy en ik zwanger zijn stappen we in de aut en rijden we naar bambi hahaha

Sweety; nog sterkte met je mk. Maar ik lees wel beetje uit je woorden dat je er wel nuchter naar kijkt. Ik heb t ook redelijk snel verwerkt. Maarja met al die zwangeren in mijn omgeving is het soms nog wel vervelend hoor.
Maar goed, alles heeft een reden...mijn tijd komt verder nog wel

ik moet zeggen dat dat omkijken nog wel meevalt, pip werkt natuurlijk doordeweeks elke dag en als ik in de stad loop is dat bijna altijd doordeweeks, omdat ik vaak op zaterdag werk en als ik vrij ben, dan ga ik op zaterdag nooit naar de stad.
ik weet dat pip blond is, maar ik zou haar zo voorbij kunnen lopen. ik zie er op het moment ook anders uit dan op de foto van hyves, dus ik denk dat zij mij ook zo voorbij zou lopen.

Terug
Bovenaan