Klusbabes 17!!

Corina, zet het hier voor je omdat ik niet bij de meiden op het topic wil komen binnen vallen en ik het met die meiden veel te gezellig heb ......als ik voor mezelf spreek is mijn probleem met jou dat je maar door blijft gan en iedere keer het laatste woord wil hebben. Wij zijn er klaar mee en hebben met de meiden vrede en kletsen daar ook gezellig mee. Dat wil ik graag zo houden......hou er alsjeblieft nu eens over op ! ZO blijft het aan de gang. Rimke heeft het al eens gezegd tegen je en dat geld voor mij ook, vriendinnen zullen we wel nooit worden. Die heftige reakties iedere keer weer pfffff, ben er klaar mee. Het ga je goed .....

Happy

Meiden, sorry maar moest ff hoor !!! Zag weer een boze reaktie op het topic bij yvon en suusle staan waarin ze weeer naar een aantal pagina s van ons verwees. Zo blijven we aan de gaan .....heb het toch netjes gedaan zo ???? Beetje van rimke geleerd he haha, normaal ben ik meer van de aanpak zoals bambi maar, die heb ik in het dagelijks leven nog wel maar, zal ik hier maar achterwege laten he !!!!! Hoop dat het helpt maar, ben bang dat dit weer een boze reaktie uitlokt. Vond het sneu voor die meiden, die hebben straks het gevoel dat ze er middenin zitten !!!

Kussssss

Meiden, jippie er is weer een pond af !!!!! Dat is vanaf 7 jan. toch al zeven en een halve kilo !!! Ben er trots op   ......

O ja, buufje, ik heb het tegen mn ouders verteld en ook wel dat ik je van een forum ken maar, niet dat het van het zwanger worden forum is hoor !!!!! Haha snap je denk ik zelf ook wel, maar toch maar ff melden haha

kussssss

happy; 7,5 kilo eraf helemaal goed meid, en je hebt het prima afgehandeld wat corinne betreft, ik denk dat ze gewoon niet horen wil dat iedereen het laat rusten en dat zij degene is die het steeds weer oprakelt, ach ja sommige mensen hebben gewoon een bord voor hun kop
corinne laat het rusten want je wil steeds het laatste woord hebben ook al zeg je zelf van niet maar het is wel zo,

xxx linda

Meiden, ga weer met mn ouders op pad voor een bankstel whahaha kijken waar ik na die lamp, nu weer mee thuis kom pfffff. Fijne dag allemaal

Doei linnie pinnie !!!!!! haha

Liefs happy

Hee meiden,

Wat een super kletskousen zijn jullie:) Dacht gisteren avond toen ik thuis kwam lees wel morgen op me werk bij.. Nou daar ben ik al een tijdje mee bezig.. Ik heb het maar op van die post-its geschreven.. ander ga ik het nooit allemaal onthouden..

Anouska: Jou mannetje zat in de luchtvaart toch?? Of ben ik nu in de war met iemand anders?? Het is in ieder geval fijn dat ie lekker thuis is deze week..

Pip: Jij ook alvast aan het tempen.. Ik zou ook niet weten waarom die hoger is aan het einde van de week.. Misschien om dat ej dan uitgeput ben van je werk? en dat je na het weekend weer uitgerust bent en hij weer lager is.. Ik denk evenhard op maar als ik het zo teruglees is het eigenlijk wel iets dat het kan zijn.. Heb je nou een onregelmatige (lange) cyclus of heb ik dat verkeerd begrepen..

Linda: Je klachten kunnen echt van allebei komen.. Vervelend die puist op je kin.. ik heb dat ook altijd als ik net 1 dag ongie ben... en hij zit altijd op de zelfde plek.. als hij er niet zit is het ook een donkerdere plekje dan de rest van me gezicht.. hij ligt gewoon daar te wachten.. hihi.. Volgens mij is Volendam echt zo'n dorp waar je gewoon zonder problemen op straat kan lopen..zo'n stil dorpje zonder al te veel verkeer in de wijken.. zo'n idee heb ik erover.. klopt dat??

Jacqy: wat spannend *waarschijnlijk* een innestel bloeding.. Als je terugkijkt op de wolk.. zie je dat elke maand er 2 zwanger werden.. voor de afgelopen 4 á 5 maanden.. feb. heeft nog geen zwangere.. dus wie weet.. of is je NOD pas in maar.. ik weet het even neit..

Bieb: Wel vervelend dat je het niet naar je zin heb op je werk.. Ik zit ook emt zo'n dubbel gevoel.. wegwezen hier en wat anders zoeken.. en aan de andere kant.. als ik binnen een maand zwanger raak zullen ze vast niet het eerste contract verlengen.. ik zit ook echt in dubio.. gelukkig heb ik nu nog een half jaar contract en kan ik nog 2 á 3 maanden twijfelen.. Ik heb zoiets al sta ik een jaartje in een supermarkt.. zolang ik maar wegben uit de stress hierzo als me bazen er zijn..

Phoebe : ik zal het gelijk even veranderen.. (als ik weet hoe het moet.. zal straks ff gaan kijken..)vond me eigen achternaam te riskant maar wist niet dat dat daar ook werd neergezet.. ik zal wel ff kijken..

Happy: 7,5 kilo afgeval... zozo.. das niet niks.. geef het maar allemaal aan mij.. ik kan nog wel wat gebruiken.. merk aan nmezelf dat ik weer aan het afvallen ben.. dus ik mag weer ongelimiteerd snoepen en vette dingen eten:p

Happy  en Phoebe :Jullie zijn gewoon bijna buren... haha grappig.. volgende keer als ik bij dat zaakje in schiedam ga eten zal ik ff waarschuwen van tevoren:p

Renee: Ik zou het hem best willen vragen over dat faken.. maar denk niet dat ik daar de moed voor heb.. moet wel gewoon kunnen vragen in een relatie natuurlijk maar mijn zelfvertrouwen is neit erg hoog.. maar als het gesprek goed gaat kan ik best via een omweg die richting op praten..

Gisteren heerlijk gerepeteerd.. Lekker al me frustratie's eruit gespeeld.. heb alleen nu spierpijn in me mond en lippen  alle moeilijke en pittige stukken werden maar weer eens gespeeld.. Das best te doen als je net als de "instructeur" van de maandagavond drie dagen ben vrij geweest.. maar de rest had het al weer gauw gezien.. en toen liet de andere fluitiste me ook ngo eens alleen.. hihi..

Ga hier maar eens de koffie aanzetten lekker ff kletsen met z'n alle..

EN voor Irem, kan je in de loop van volgende week?? Dinsdag woensdag of vrijdag komt kan ik dus zeg het maar.. kan om de een of andere reden niet inloggen op hyves met mijn eigen hyves..:S Anders zie ik je van de week wel..

Handig zo'n vriendin die meeleest.. thnx alvast..

xxx mamoetje

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
Renée86    
10) Phoebe ronde 8 eerste kindje (Na 23 dagen)  

11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Ook Renee was ongesteld geworden zag ik.. stond alweer opnieuw op de wolk dus hebjanuari weggehaald.. dnek jullie lullen zoveel zet hem even dichterbij..

Ga een berichtje achterlaten   bij charlotte der hyves.. of ze zich even wil melden omdat we ons zorgen maken..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan