Hee meiden,
Wat een super kletskousen zijn jullie

Dacht gisteren avond toen ik thuis kwam lees wel morgen op me werk bij.. Nou daar ben ik al een tijdje mee bezig.. Ik heb het maar op van die post-its geschreven.. ander ga ik het nooit allemaal onthouden..
Anouska: Jou mannetje zat in de luchtvaart toch?? Of ben ik nu in de war met iemand anders?? Het is in ieder geval fijn dat ie lekker thuis is deze week..
Pip: Jij ook alvast aan het tempen.. Ik zou ook niet weten waarom die hoger is aan het einde van de week.. Misschien om dat ej dan uitgeput ben van je werk? en dat je na het weekend weer uitgerust bent en hij weer lager is.. Ik denk evenhard op maar als ik het zo teruglees is het eigenlijk wel iets dat het kan zijn.. Heb je nou een onregelmatige (lange) cyclus of heb ik dat verkeerd begrepen..
Linda: Je klachten kunnen echt van allebei komen.. Vervelend die puist op je kin.. ik heb dat ook altijd als ik net 1 dag ongie ben... en hij zit altijd op de zelfde plek.. als hij er niet zit is het ook een donkerdere plekje dan de rest van me gezicht.. hij ligt gewoon daar te wachten.. hihi.. Volgens mij is Volendam echt zo'n dorp waar je gewoon zonder problemen op straat kan lopen..zo'n stil dorpje zonder al te veel verkeer in de wijken.. zo'n idee heb ik erover.. klopt dat??
Jacqy: wat spannend *waarschijnlijk* een innestel bloeding.. Als je terugkijkt op de wolk.. zie je dat elke maand er 2 zwanger werden.. voor de afgelopen 4 á 5 maanden.. feb. heeft nog geen zwangere.. dus wie weet.. of is je NOD pas in maar.. ik weet het even neit..
Bieb: Wel vervelend dat je het niet naar je zin heb op je werk.. Ik zit ook emt zo'n dubbel gevoel.. wegwezen hier en wat anders zoeken.. en aan de andere kant.. als ik binnen een maand zwanger raak zullen ze vast niet het eerste contract verlengen.. ik zit ook echt in dubio.. gelukkig heb ik nu nog een half jaar contract en kan ik nog 2 á 3 maanden twijfelen.. Ik heb zoiets al sta ik een jaartje in een supermarkt.. zolang ik maar wegben uit de stress hierzo als me bazen er zijn..
Phoebe : ik zal het gelijk even veranderen.. (als ik weet hoe het moet.. zal straks ff gaan kijken..)vond me eigen achternaam te riskant maar wist niet dat dat daar ook werd neergezet.. ik zal wel ff kijken..
Happy: 7,5 kilo afgeval... zozo.. das niet niks.. geef het maar allemaal aan mij.. ik kan nog wel wat gebruiken.. merk aan nmezelf dat ik weer aan het afvallen ben.. dus ik mag weer ongelimiteerd snoepen en vette dingen eten
Happy en Phoebe :Jullie zijn gewoon bijna buren... haha grappig.. volgende keer als ik bij dat zaakje in schiedam ga eten zal ik ff waarschuwen van tevoren
Renee: Ik zou het hem best willen vragen over dat faken.. maar denk niet dat ik daar de moed voor heb.. moet wel gewoon kunnen vragen in een relatie natuurlijk maar mijn zelfvertrouwen is neit erg hoog.. maar als het gesprek goed gaat kan ik best via een omweg die richting op praten..
Gisteren heerlijk gerepeteerd.. Lekker al me frustratie's eruit gespeeld.. heb alleen nu spierpijn in me mond en lippen alle moeilijke en pittige stukken werden maar weer eens gespeeld.. Das best te doen als je net als de "instructeur" van de maandagavond drie dagen ben vrij geweest.. maar de rest had het al weer gauw gezien.. en toen liet de andere fluitiste me ook ngo eens alleen.. hihi..
Ga hier maar eens de koffie aanzetten lekker ff kletsen met z'n alle..
EN voor Irem, kan je in de loop van volgende week?? Dinsdag woensdag of vrijdag komt kan ik dus zeg het maar.. kan om de een of andere reden niet inloggen op hyves met mijn eigen hyves..:S Anders zie ik je van de week wel..
Handig zo'n vriendin die meeleest.. thnx alvast..
xxx mamoetje