Klusbabes 17!!

Ik heb geen hyves en   heb daar eerlijk gezegd ook geen zin in maar, zal aan phoebe vragen of ze een foto maakt dan kan ze die op haar hyves plaatsen !!!! O ja ik heb bruine ogen haha

Ach, de ogen was ik helemaal vergeten.
ik ben benieuwd happy.
Ik ga heel even weer liggen, want ik voel me weer niet opperbest. Dat had ik zondag ook al.
Tot gauw, dikke ,
sterretje

He meiden!

Ben ik even... met niet zo heel leuk nieuws vandaag.
Mijn oma heeft vanmorgen een hartstilstand gehad. Gelukkig in het ziekenhuis, dus ze waren er op tijd bij. Gereanimeer, en naar de hartbewaking over gebracht. Daar heeft ze nog een hartstilstand gehad en is weer gereanimeerd. Daarna heeft ze er nog een gehad en weer gereanimeerd. Ze is nu kritiek stabiel. Met de medicijnen die ze nu heeft gekregen blijft haar hart wel gaan. Maar mag maar voor 24 uur, dus daarna, is het weer afwachten...
Echt heftig ook voor mijn moeder. Het is vandaag precies 2 maanden geleden dat haar vader, mijn opa, is overleden.
Ze ligt in de kamer naast de kamer waar mijn opa is gestorven. We hadden de zelfde famili kamer vandaag tot onze beschikking, en de zelfde verpleegkundige was er...
Ik hoop maar dat ze toch op knap, ook al ziet het er nu somber uit...

Sorry voor mijn ego bericht.

Liefs Jacqy

he jacqy,

jeetje meid wat heftig en indd zo kort na het overlijden van je opa. ik hoop het beste voor haar en voor de familie. sterkte.
en als er iets is kom maar uit huilen hoor.

dikke x Bambi

Terug
Bovenaan