Klusbabes 17!!

@happy: weet je phoebe's echte naam en zij die van jou? Zo ja, dan kun je nagaan of je ruzie met haar had. Toch lijkt me dat gek, want elke keer als p naar haar schoonzus gaat en jij naar je ouders weten jullie dat de ander daar woont. Maar ik neem aan dat jullie op een centrale plek hebben afgesproken?

happy : hahaha dat zal wat wezen dat phoebe zometeen iemand is waar je ruzie mee hebt, nee meid geen gekke dingen in je hoofd halen haha

sterretje: ik heb bij happy een donker blonde meid met haar tot haar schouders bij een lengte van 1,75 hahah
leuk he happy gaan we raden hoe je eruit ziet

Ik woon vlak bij mn ouders, met de auto 5 minuten, dus we wonen echt heeeel dichtbij elkaar !!! We hebben bij phoebe thuis afgesproken haha ik weet de weg .....

We zijn idd wel allemaal heel nieuwsgierig. Misschien dat je die eigenschap ook moet hebben om op een forum te gaan.

hahahaha nou ben ik echt benieuwd hoe je eruit ziet, hahahah
echt spannend hoor morgen, ik wou dat ik een klein vliegje kon zijn om te kijken hoe het morgen allemaal gaat verlopen , echt leuk haha

xxx linda

@lin: ik twijfelde tussen bruin en donkerblond. Ik denk dat ze nu haar kleding losjes heeft zitten. Gezien er wat kilootjes af zijn gegaan  Qua postuur een gemiddeld postuur. En iemand met wie je gaat drinken, maar niet lang stil zit. Spontaan en  die  met omstanders een praatje aangaat. In voor ideeen. En haar huis, een beetje rommelig. Een beetje het komt wel goed-type. Als het niet klopt moet je het maar laten weten.

qua karakter denk ik ook dat happy, een open persoon is en inderdaad met iedereen praatje maakt, lekker los gaat als ze uitgaat, (maar dat schrijft ze zelf ook altijd al haha),    gewoon een super gezellig en warm persoon

zitten we een beetje in de buurt??

Terug
Bovenaan