Klusbabes 17!!

En ik moet geloof ik zorgen dat de accu van mijn fototoestel vol is hahaha

@bambi: lieve schat, ik ben nieuwsgierig, maar niet zo nieuwsgierig. Ik heb destijds maar van een paar mensen foto's gezien, dat is van jou, linda1 enik geloof van linda 2 met blonde haren in trouwkleding (?) en van renee geloof ik met korte donkerbruine haren op de bank (?). Dat was het. Oh ja, had pip korte blonde haren? Dan heb ik haar ook gezien.
Ik vind het makkelijk om zo met jullie te praten. Een foto vult toch veel meer in. Tja, vooroordelen zal ik het maar noemen. Stel iemand van jullie heeft een kuif en een flinke tattoo op de bovenarm? Of iemand heeft hockeykleding aan. Je kunt diegene dan eigenschappen gaan toekennen die diegene misschien helemaal niet heeft. Zonder foto neem je de tijd om elkaar te leren kennen zonder vooroordelen. Maar goed je mag raden.

Hahaha ja erg he, haal echt van alles in mn hoofd, stom he. Ben jij niet zenuwachtig. Ben zo bang dat we dan als twee suffies tegenover elkaar zitten hihi ....ach ik moet er niet zo bij nadenken, het loopt vanzelf wel ........Haha praat mezelf ff moed in !!!!!

@bambi: als je last hebt van maagzuur kun je beter niet gaan liggen als het goed is. Probeer kleine porties te eten verspreid over de dag.
Wat de bandenpijn betreft het zijn bij mij krampen die ik soms echt weg moet puffen. Inderdaad een beetje te vergelijken met ongi, maar dan alleen in de liesstreek.
@happy: het ging na even te hebben gelegen gelukkig alweer iets beter.

Dames: ik ga er vandoor voor de pretecho. Ik hoop niet dat we teveel alienfoto's hebben, whahahaha

Tuurlijk ben ik ook wel een beetje zenuwachtig, dat is toch wel normaal denk ik.
1 voordeel voor mij.... ik heb een thuis wedsrtijd, 1 voordeel voor jou... je kan weg gaan als het niet gezellig is hahaha
Maar ik denk dat het allemaal wel mee valt hoor, ik praat wel makkelijk.

Ohh, sterretje, heeeeel veel plezier !!!! Genier ervan he meisje ....

Kussssssss

Ach ja ik ook eigenlijk dus snap mn eigen nerveuse gedoe ook niet !!!!!! Leuk he sterretje voor dr pretecho, lijkt me echt waanzinnig, tja jij moet het maar doen met een happyfoto morgen haha

Terug
Bovenaan