Klusbabes 17!!

goeimorgen meiden

sweety: haha je breekt niet in meid, maar dat hadden we volgens mij al gezegd

Happy: heb je lekker geslapen op je nieuwe kussen?? en hoe was je haar met de stijltang geworden??, vandaag is de spannende dag meid

Sterretje: hoe was de pretecho meid, ???

jacqy: hoe gaat het met je meid? is er nog nieuws over je oma?

,bambi; ik zit helemaal gechokeerd naar dat stukje te kijken, niet normaal zeg, ze moesten haar van dat forum afschoppen, dan waren wij nog lief tegen elkaar met het relletje
dit is niet normaal meer, dit soort dingen zeg je toch niet

Kruimels: wat was je vroeg meid haha dat zijn  we niet gewend, en ach nu is je serie dawson ckreek afgelopen hahaah ga je nog een keerjte van voren af aan kijken hahaha

nou meiden me temp was vanmorgen weer 36,9 en ik ben mega duizelig, ach ik ga het nu zelf ook wel erg spannend vinden hoor, pfff hopelijk is god een keertje met me, haha dit is wel weer erg plechtig haha

meiden ik ga er weer vandoor ik ga werken, ik ben er vanmiddag weer,
iedereen een fijne dag vandaag

xxx linda

Linda, wat spannend!! Wanneer ga je testen?!?!

Happy, heb je lekker geslapen op je nieuwe kussen?

Ik moet vliegen......

XX

Goeiemorgen meiden,

Haha vandaag is DE dag dat ik een babe ga ontmoeten !!!!! Hihi ben echt megaaaaaaa nieuwsgierig !!!!! Hbe heerlijk geslapen met mn kussen, gelukkig maar. Ga zo de deur uit naar mn werk, eerst nog ff een paar kleine boodschappen halen . mn ouders komen zo want, er komt weer iemand van de miele voor klote droger, kan mn moeder ook haar agressie er ff uitgooien ......haha. Gisteren kreeg mn pa nog een brief van het ziekenhuis en daarin stond dat bij onderzoek is gebleken dat de apparatuur waarmee ze bij hem weefsel hebben weggehaald niet goed schoon was en dat hij nu een aantal keer bloed meot komen prikken ivm hepatitus, tjonge zeg, word er echt moe van ! Weet dat de kans klein is maar toch, geloof dat er duizend mensen moeten komen prikken.....

Sterretje; hoe was je echo ??????

Bambi, ik vind dit echt heeeeeeel erg zeg, hoe kan je zulke dingen schrijven zeg! Ben echt een soort van van slag. Verschrikkelijk ....

Liefs happy

LIn, tjonge spannend he, et wordt steeds spannender !!!!!!!! Duim weer door.....

Pip; heerlijk mn nieuwe kussen joh !!!! haha

Jacqy; gaat het een beetje meisje?

Rimke; hoe is tie met je koppie?

Meiden, tot later, fijne dag

Kusssss happy

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor al jullie lieve reacties... Mijn oma heeft vannacht een "goede" nacht gehad. Ze gaan vanmiddag, of morgen ochtend, de medicijnen die nu het hart bezig houden, afbouwen. Dan word het wel weer heel spannend. De arts heeft gezegd dat het gevaar nog niet geweken is... helaas.
Een aantal van jullie vroeg of het niet door verdriet enzo kwam. Ik denk dat dat deels zou kunnen, maar de laatste tijd was ze heel opgewekt en fit! En ze heeft beloofd te zullen blijven totdat ze een achterklein kind heeft! hihihihi (ze weet niet eens dat we bezig zijn! ze zij nog "doe maar rustig aan hoor kind!")
Het is allemaal erg heftig ook voor mijn ouders.
Ik heb gelukkig nog wel hoop voor een goede afloop, mijn oma is een taaie!! hihi

Happy, wat balen zeg dat die spullen niet schoon waren! Weer iets erbij!!! Het houd bij jou ook nooit op he!
Spannend vandaag voor jou en phoebe! in ieder geval veel plezier!!

Linda, wat maak jij het ons spannend zeg! Niet normaal meer!! wanneer ga je ook al weer testen??

Bambi, wat een heftige tekst zeg! helemaal shocking!! Wie doet zoiets toch?!?!?!?

De rest ben ik een beetje vergeten...

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Hee meiden,

Jacqy: Gelukkig heeft je Oma een goede nacht gehad..Ik hoop voor je dat ze een beetje goed hersteld en dat ze inderdaad nog der achterkleinkind kan meemaken.. Sterkte wijffiej!!

Happy : Gelukkig heb je een beetje kunnen slapen vanacht.. Ik ook.. Maandag op dinsdag nacht zag ik het 3 uur worden.. Heb toen ook ineens een half boek gelezen ipv een half hoofdstuk.. hihi.. wil gelijk weer verder lezen nu.. ook al weet ik wat er gebeurd want heb hem al gelezen..
Veel plezier bij Phoebe..

Bambi: Ik zat er gisteren ook te lezen.. Even later dreigde ze dat ze ook nog een 9mm heeft en niet bang is voor de politie enzo.. Ik neem der niet eens serieus.. Als je denkt mensen zo te kunnen behandelen ben je neit helemaal goed snik.. en er zijn ondertussen al een hoop mailtjes gestuurd naar de mensen achter het forum..

Linda: Nou toch nog een beetje hoop.. Ga je nog steeds in het weekend pas testen of ga je al eerder testen??

Meiden me mannetje is weer een beetje bijgedraait.. Zonder dat we er over hebben gesproken doet ie gewoon zijn ding weer om de dag.. Zelfs toen ik gisteren zei dat z'n werk erop zat voor deze maand maakte het hem niet uit en ging gewoon verder.. Onder het mom van NIet geschoten is altijd mis.. hihi.. moest wel lachen.. hijs volgens mij beetje helderziend.. hopelijk blijft ie volgende maand ook zo..

xxxx Mamoetje

Goedemorgen meiden,

Jacqy: Ik las het van je oma. Wat schrikken zeg! Gelukkig heeft ze een goede nacht gehad maar ik kan me voorstellen hoe jij en de rest van je familie zich hebben gevoeld. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Sterkte!

Happy: Jeetje! Wat kut zeg… ik hoorde zoiets op de radio. Echt pech dat jou vader ook moet terug komen. Hoe gaat het verder met hem?

Bambi: ben ik aan vluchtig aan het bijlezen, komt er zo’n bericht langs! Wie denkt ze wel niet dat ze is… dat soort mensen zouden ze eraf moeten schoppen! Het maakt me gewoon boos als ik zo iets lees.

Linda: Spannend!! Wanneer ga je testen? Ik hoop het voor je meid. Je verdient het echt! (iedereen hier trouwens!)

Ik las dat een aantal babes gaan ontmoeten. Spannend hehe Heel veel plezier meiden! En geef elkaar positieve energie hehe misschien dat het helpt!

Uhm… verder weet ik het ff niet meiden. Het is ook steeds zo veel om bij te lezen! Heb nu alleen ffies op de eerste pagina gereageerd. Zit nu ook ffies alleen dus denk ga maar ff wat van me laten horen. Bij mij niks nieuws. Ik ben er achter dat ik een lange cyclus heb. Zit nu op dag 33 en nog niks. Ik verwacht het wel hoor, dat ik ongi wordt. Heb sinds vandaag ongi pijn dus het zal vandaag of morgen wel komen. Heb nog dus nog niet getest. Als het nu nog drie dagen duurt dan ga ik wel testen… maar verwacht het niet. Als ik terug denk hebben we ook niet op de juiste momenten geklust deze maand. Nu dat ik weet dat ik een “latertje” ben kan ik volgende keer gerichter klussen (als we er de tijd voor hebben pff…)

Ik moet weer verder. Aan iedereen veel liefs! Veel klusplezier en heel veel GELUK EN VRUCHTBAARHEID!
Liefs Charlot

charlotte, he gelukkig meid dat je er weer effe bent geweest. balen dat je een langere cyclus ineens blijkt te hebben, daar kan je ook zo geen rekening mee houden he met klussen. hopen dat je dan maar gauw ongi word dan kun je weer aan je nieuwe ronde beginnen.
ben blij dat je er weer effe bent geweest meid!
succes, in de volgende ronde.

lin, jaaaa hahaha ik geloof dat ik maar weer overnieuw begin met m'n dawson's creeck, ik mis het zo verschrikkelijk he, heb me gewoon verveeld gisteravond, haha.
wat kun je gauw wennen he aan iets, haha.

jaq, ppffff ik duim voor je meid dat het allemaal goed komt met je oma, vervelend dat het gevaar nog niet is geweken, maar zoals je al zei, het is een sterke vrouw!

happy, het houd bij jullie ook echt nooit op he met de pech.
probeer je nog niet teveel zorgen te maken, misschien is er niks aan de hand.
is natuurlijk puur voor de zekerheid die controle.

bambi, wat een verschrikkelijk stukje tekst, dat is toch niet normaal!!!!
lijkt me doodeng als je zo iemand op je forum hebt zitten, ik zou er in ieder geval niet van kunnen slapen, ppfffff.
ps als corine nou nog een keer terug komt te zeuren, dan moet je haar dit maar laten lezen, en zeggen dat het bij ons nog wel barre meevalt, haha.

happy en phoebe, heeel erg veel plezier vanavond met the meeting, whaha.
ben vreselijk nieuwschierig hoe jullie het vinden, laten jullie het nog even weten vanavond? whaha vreselijk nieuwschierig!!!

pipje, begint bij mij toch ook wel vreselijk te kriebelen hoor, haha.

Terug
Bovenaan