A
Anoniem
Guest
goeimorgen meiden
sweety: haha je breekt niet in meid, maar dat hadden we volgens mij al gezegd
Happy: heb je lekker geslapen op je nieuwe kussen?? en hoe was je haar met de stijltang geworden??, vandaag is de spannende dag meid
Sterretje: hoe was de pretecho meid, ???
jacqy: hoe gaat het met je meid? is er nog nieuws over je oma?
,bambi; ik zit helemaal gechokeerd naar dat stukje te kijken, niet normaal zeg, ze moesten haar van dat forum afschoppen, dan waren wij nog lief tegen elkaar met het relletje
dit is niet normaal meer, dit soort dingen zeg je toch niet
Kruimels: wat was je vroeg meid haha dat zijn we niet gewend, en ach nu is je serie dawson ckreek afgelopen hahaah ga je nog een keerjte van voren af aan kijken hahaha
nou meiden me temp was vanmorgen weer 36,9 en ik ben mega duizelig, ach ik ga het nu zelf ook wel erg spannend vinden hoor, pfff hopelijk is god een keertje met me, haha dit is wel weer erg plechtig haha
meiden ik ga er weer vandoor ik ga werken, ik ben er vanmiddag weer,
iedereen een fijne dag vandaag
xxx linda
sweety: haha je breekt niet in meid, maar dat hadden we volgens mij al gezegd
Happy: heb je lekker geslapen op je nieuwe kussen?? en hoe was je haar met de stijltang geworden??, vandaag is de spannende dag meid
Sterretje: hoe was de pretecho meid, ???
jacqy: hoe gaat het met je meid? is er nog nieuws over je oma?
,bambi; ik zit helemaal gechokeerd naar dat stukje te kijken, niet normaal zeg, ze moesten haar van dat forum afschoppen, dan waren wij nog lief tegen elkaar met het relletje
dit is niet normaal meer, dit soort dingen zeg je toch niet
Kruimels: wat was je vroeg meid haha dat zijn we niet gewend, en ach nu is je serie dawson ckreek afgelopen hahaah ga je nog een keerjte van voren af aan kijken hahaha
nou meiden me temp was vanmorgen weer 36,9 en ik ben mega duizelig, ach ik ga het nu zelf ook wel erg spannend vinden hoor, pfff hopelijk is god een keertje met me, haha dit is wel weer erg plechtig haha
meiden ik ga er weer vandoor ik ga werken, ik ben er vanmiddag weer,
iedereen een fijne dag vandaag
xxx linda