Klusbabes 17!!

Oh nee  je bent net ongi geweest, sorry hoor, ik kan het niet altijd bijhouden geloof ik.

Oja, nu weet ik het weer, ik heb ook een keer een hele korte cyclus gehad (van 2 weken) en ook best een lange tijd drie weken.

Hey maar dat is wel heel toevallig, Happy en jij zitten beide in ronde 8 en jullie waren ook rond dezelfde tijd ongesteld..................

Buuf, zit nu te eten, net pas uit mn werk.....kom na het eten jouw kant op hoor !!! Tot zo

xxxxxxxx

maakt niet uit hoor, het is ook haast niet meer bij te houden, kang leven de roze wolk hahaha
Happy zit idd in ronde 8 ( heeft een klusstop gehad) en ik zit nu in ronde 9.
Ik heb andere onvulatie testen gekocht, de eerste die ik had gaven helemaal geen tweede streepje, en bij deze die ik nu had heeft gisteren een licht tweede steepje hehad. Maar ik vertrouw die dingen niet helemaal hoor, we doen het gewoon om de dag, het zekere voor het onzekere hahaha

Heb je die gekocht die ik zei? En ik had eerst ook een licht streepje (twee dagen achter elkaar volgens mij) en daarna werd het een dikke streep!
Ik ben echt een fan van die dingen, maar goed. Maar stel dat je nu morgen een dikke streep hebt, dat kan dan toch wel kloppen...........

Ik weet niet meer wat je gezegd heb, ik heb nu in ieder geval van die dingen waar je overheen moet piesen, en niet van die dipsticks, want die geven dus niks aan bij mij.
Maar als hij vandaag of morgen idd een dikke streep geeft zou hijwel eens gelijk kunnen hebben, dag 11 vandaag...
Maar bij die vorige die ik had hen ik gewacht zeg maar tot die wat aan zou geven, en aangezien die niks aangaf heb ik voor mijn gevoel eenmaand proberen weg gegooid weet je wel. We hebben wel geklust hoor, alleen niet zo actief als zou moeten omdat ik blind op die dingen vertrouwde.
Dus we zijn nu gewoon aan de klus om de dag en als ik nou vandaag of morgen een dikke streep krijg dan ligt er een voorraadje zaadjes te wachten zeg maar hahaha

Terug
Bovenaan