Klusbabes 17!!

april; hier alles kits achter rits haha

heb niet eens alles gelezen van dat mens, maar wat Bambi liet zien, was al genoeg. sjonge sjonge

Jeetje heftig van je schoonzus zeg.
Succes met je sol. brief, lukt het een beetje?

ik moet eerst   mijn cv en voorbeelden vinden! vriend had ooit eens computer opgeschoond, nou dan weet je t wel
Maar heb nog wat in mijn hotmail staan volgens mij...zo eens even kijken

Hoe gaat t verder met jou eigenlijk??

hey meiden

ooo als het goed is hebben phoebe en happy nu al kennis gemaakt, ik ben gewoon harstikke zenuwachtig hahaha, maar dat gaat wel een gezellig avondje worden

April: dat is klote meid dat de nachten nog niet zo goed gaan, en natuurlijk breekt dat je op dat is logisch, overdag goed je rust pakken in iedergeval
en wat dat maagzuur betreft ik heb er geen tips voor maar las dat phoebe al een paar tips heeft gegeven

bambi: meid lekker met de beentjes in de lucht vanavond doe lekker rustig aan

hier nog steeds geen bloed te zien, maar ik durf nergens op te hopen ik ga nog steeds ervanuit dat ik ongi ga worden

xxx linda

Zo, na weer een dagje niets doen: nee ben nog niet aan verven begonnen.............

Phoebe en happy, veel plezier!!!
Linda: we duimen gewoon door....................
April: je mag gaviscon als je zwanger bent, schijnt heel goed te helpen en idd een slok melk, yohurt of vla doet ook wonderen..............akelig, heb het ook een tijdje gehad, wordt nu minder totdat uk gaat groeien natuurlijk................
Bambi: doe lekker rustig aan lieverd.
Bieb: en alle andere natuurlijk, ik zit onder de puisten op mijn kaaklijn (au!!!) en mijn haar zit voor geen meter, daarnaast kon ik geen kleren vinden die ik aan kon trekken vanmorgen (want ik heb niets............hihihi) dus je begrijpt, ik ben echt even geen mooie zwangere................ik zit ook net in de tussenfase he, mensen kunnen denken dat ik een vette pens heb of ik ben zwanger, maar dat is ook nog niet overduidelijk..............zucht...............
Jacq: kut van je oma joh...................het zit jullie ook even niet mee.........maa rook voor jou duim ik door...................

Happy en phoebe veel plezier.. hihi.. Ze zal er nu wel zijn.. hoe bevalt het??

Vervelend dat je nicht een astma aanval had.. Nee is inderdaad neit echt fijn dat er dan mensen bij zijn.. hoop dat ze snel een beetje opknapt..

Heeft de yogurt geholpen???

xxxx mamoetje

bieb: succes met het schrijven van je sollicitatiebrief, en dat klinkt heftig dat je schoonzus aan haar darm is geopereerd wat had ze dan als ik vragen mag?? en dat is inderdaad geen fraai gezicht als iemand een astma aanval krijgt, mijn broer is ook een astma en bronchituspatient

xxx linda

Lin, heb je niet nog zo'n hypergevoelige test in huis................ben zo nieuwsgierig!!!

Terug
Bovenaan