Klusbabes 17!!

nou meiden, ik ga afsluiten, ze zal zo wel komen.....
We geven jullie snel verslag hoor!
En die foto ga ik maken en op hyves zetten!

Liefs Phoebe

Maar had je bij die andere ook geen licht streepje dan? Ik had die van predictor volgens mij. Altijd goed toch dat de zaadjes al vooraan de linie liggen, ha ha, zijn ze in ieder geval op tijd.

Bambi; sjonge he, wat een gek wijf op dat forum. Zit gewoon de boel op te naaien. gelijk deleten dat mens!!!

Happy; nou zeg. dat gaat ook maar door bij je vader! nu weer bloedprikken omdat apparatuur niet schoon was!

jacqy; fijn dat het iets beter met je oma gaat.
O, lees net dat het weer iets slechter gaat....klote

mamoetje; blij dat je mannetje zich weer bezig houdt met de belangrijkste taak op dit moment'klussen'. haha

charlotte; hoop voor je dat je ong gewoon niet komt, en lekker zwanger bent...

Rimke; draaien je hormonen overuren?? jij met je lelijkheid haha, zal wel meevallen denk. Ik vindt zwangere vrouwen juist mooi!!

Anouska; hopen dat t bij jou ook aanslaat deze maand!

Linda; o meis, wat spannend toch weer voor je

Happy en Phoebe; en en en????

nee, bij die andere had ik alleen een controle streep.... vreemd he.
Nou ik ga nu echt afsluiten ik lees net op de topic van Yvon dat happy eraan komt.

doeidoei

Liefs Phoebe

Hey Bieb, alles goed?
Ik las net dat dat rare mens van het forum is verwijderd, maar goed ook, jeetje heftig zeg.

Net naar schoonzus in ziekenhuis geweest op ziekenbezoek./ Geopereerd aan darm. Maar net toen wij kwamen had ze soort van astma aanval. Zijn we maar weer gegaan. is niet natuurlijk niet prettig voor haar als we allemaal gaan toekijken hoe slecht ze zich voelt

Ga zo even soll.brief schrijven, maar moest natuurlijk eerst even buurten op ons forumpje.

Nou, vandaag zou officiele innesteldag zijn. Hebben jullie dat nou ook? dan is t weer zover, en dan voel je dus van alles. Ik wel, voel me liezen en weet ik veel wat. Ach, we zien t wel weer. geloof er niet in deze maand

Ben benieuwd hoe t met happy en Phoebe gaat!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan