Klusbabes 17!!

he april,

jij hebt een heleboel te vinden hoor, maar dan wel wat goed voor je is en daar hoort minder werken bij. hoeveel werkte je ? en hoeveel ga je nu doen ? tuurlijk is het moeilijk maar soms niet anders en alles voor de kleine he. Nu moet je wel verplicht met 6 wk met verlof he. maar miss was je dat wel van plan.

xx Bambi

Woon jij echt in de velden?????? Ik niet hoor, maar mn ouders wel hahaha ikm vind dit echt heeeeeeel grappig

Vervelend dat je eten ineit zo goed is gevallen bambi

Meiden ik ben er weer vandoor..

Misshcien nog tot vanavond (na half 10)

xxx mamoetje

Bambi; ja je bedoelt met 34 weken met verlof of niet? Ja het is niet anders, ik heb ook nog wel vakantiedagen dus zie wel!
Thanks voor je lieve woorden.

Schattemeisjes!!

Ik kan jullie neit meer bijhouden!!!

Hapy wat fijn dat je bloeddruk weer redelijk normaall is!! en volgende maand maar weer fijn voor een kindje wippen!! hihi

Linda Wat jammer dat de gyn je ook neit meer kon zeggen. Ik ben trouwens ook wel benieuwd of dat je templijst hetzelfde zegt als je ovutesten. Ik kom er geen wijs uit hoor...

Jaqcy daarom temp ik ook!! stel ik krijg te horen kom maar terug met temp lijsten dan heb ik die in ieder geval
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! hihi

Mijn mannetje heeft spaghettig gekookt!! Nationale man-kookt-pasta-dag!! Hoezee hoezee!!!

Vanavond meisjes avond ANTM, Project catwalk en janice dickinson modelling agency. En baby te huur heb ik gisteren opgenomen ga ik ook nog kijken. Ik ben vanavond dus niet van de party!!

Kussies!!!!

Sorry dat was rimke die dat zei over me ventje.. gewoon goed praten.. hihi sorry april

xxx mamoetje

ps ben nu echt weg

Hey april, snap dat het meoilijk is maar, je moet nu doen wat het beste voor jou en je kleintje is he meisje !!! Hoeveel ga je nu werken dan?

Kus happy

Terug
Bovenaan