Klusbabes 17!!

april was jou al bijna vergeten. Misschien is het nu niet zo leuk maar het is toch beter voor je als je minder gaat werken. denk maar aan je kleine hummeltje!!!

ja april ik bedoel de 6 wk van te voren, dus indd met 34 wk hihih

ga nu echt   ff naar het toilet er word geduuwd.

ja, ik woon echt in de velden.... en ik welke wijk woon jij dan?
Dit is idd wel heel grappig, internet is zo groot, er proberen duizenden meiden zwanger te worden en op toch zo'n groot forum als dit zitten we gewoon al 3 maanden met elkaar te kletsen, leuk!
Ik kom uit vlaardingen, en woon nu 2 en een half jaar hier, en het bevalt prima.
Ik zie een beetje tegen het ophogen op (dat hem je vast wel van je ouders meegekregen) maar het heeft ook zijn voordelen. Ik kan mijn tuin straks helemaal maken zoals ik hem hebben wil.

hallo meiden,

poeh zeg nr 17 alweer.
kan iemand ff uitleggen hoe ik 16 kan bijlezen want da tweet ik dus niet.

groetjes anoeska

Nou phoebe dit is echt niet te geloven. Ben je misschien wel al duizend keer tegen gekomen haha. Ik woon zelf op het schubertplein, weet je waar dat is?????? Mn ouders wonen op het majoraanveld ...........

Liefs je bijna buurvrouwtje happy hihi

mamoetje ik heb net je topic gelezen en als ik jou was zou ik met je mannetje gaan praten. Daar los je toch het meeste mee op.  
het begin was ik er ook meer   mee bezig dan dat vriendjelief dat deed. Ook hij wilde neit om de dag. Nu we wat langer bezig zijn, onderhand al 9 maanden, wil hij blijven proberen om zo veel mogelijk om de dag te seksen. Nu hoop ik natuurlijk dat jullie veel sneller zwanger zijn maar voor hem is het toch anders als voor jou. en dat faken....tja....ik zou het hem op de man af vragen.
Succes meissie!!!

EN nu ben ik echt ab!!

XX

Terug
Bovenaan