Klusbabes 17!!

happy..... dit is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eng....................
mijn schoonzusje woont op het schubertplein en je raad nooit waar ik woon.............

nou ik ben vandaag bij de acuupunctuur geweest.
was wel raar maar hoopt dat het helpt ik zie het wel,
voor de rest zij mijn andere zweverige therapeut dat mijn lichaam er klaar voor is dus.... ik hoop het maar.

heeft er al iemand wat van charlotte gehoord.. ofdat die ong. is geworden

nou happy en phoebe dat is wel heel toevallig......
komt er misschien nog iemand uit hedel haha

Hoe hoog woont je schoonzusje dan ????? Je woont toch niet op het majoraanveld he hahahaha ik krijg nu echt de slappe lach .....

anoeska, dit is gewoon eng..... hoeveel toeval bestaat er.........

rimke, ik doe het tempen heel nauwkeurig hoor! iedere morgen zelfde tijd, zelfs in t weekend!! Jij ook lekker makkelijk gegeten dus! En nog gezond ook met je fruit enzo! goed zo!!

April, verstandig dat je minder gaat werken. Denk aan jezelf en die kleine!!

Phoebe, ook al aan t tempen! en inderdaad als je weer een cyclus van 23 dagen hebt, heb je op dag 9 je ei! dus theoretisch zou het moeten kunnen dat je je ei al hebt gehad!

vergeet ik nog iemand??
Renee, fijne tv kijk avond! hihi

Liefs Jacqy

ja, daar woon ik dus wel hahahaha, ik zit helemaal met rode wangen achter de pc hahaha
Ik wil niet mijn huisnummer noemen, maar je weet vast wel dat er 2 huizen te koop hebben gestaan op het zelfde rijtje wij wonen daar tussen in.....
Mijn schoonzusje woont 8 hoog...

Jacqy, we hebben dag 8 (gisteren dus) geklust, en ik heb gisteren steken gehad lunks in mijn uonderbuik, dus theoretisch zou het kunnen....  

Terug
Bovenaan