Klusbabes 17!!

Bieb; oh zo leuk jurken.............. Ja we werden om 3.15 uur gebeld, door een rare man die turks of wat dan ook begon te praten, bah!

Ja Phoebe en Happy hebben het vast gezellig.

Meiden, tuurlijk heb ik appeltaart over! Gezellig met kopje thee! Hoe meer zielen............

APril! Getver! Ik las het, vergeet alleen te reageren! Zei hij wat toen je op nam??
Gedverdemme!

Mijn mannetje is naar de brandweer, is tot zaterdag thuis en gaat dan naar Vancouver........

misschien verkeerd verbonden, of gewoon bezopen. Wij hebben vaak dat we gebeld worden en dan nemen we op en dan tuut tuut. en dan hebben we m echt niet lang laten overgaan, irri gewoon

meiden, even snel een berichtje.............. het is super gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Phoebe en Happy

Ja zal ook wel Bieb, maar een paar jaar geleden ben ik zo vrij vaak steeds rond hetzelfde tijdstip gebeld, daar was ik echt niet blij mee, dus hoop niet dat dit nu weer gaat gebeuren......

april; dan hoop ik dat die eikel niet meer belt!!! anders keihard op fluitje blazen ofzo!
je schrikt je toch dood midden in de nacht! denkt dat er wat met familie is ofzo

Terug
Bovenaan