Klusbabes 17!!

Lekker Bieb even zonnen, komend weekend wordt het volgens mij ook weer lekker weer. Oh en jullie trouwdag komt al wel dichtbij zeg, nog minder dan 6 maanden....... Moeten jullie nog veel doen? Je gaat bijna jurken passen, toch?

Drie stukken, oh wat lief, eentje voor mij?

En Bieb, wanneer gaan jullie in ondertrouw?

Ja hoor, kom maar halen, heb nu anderhalf stuk op en ben misselijk...........maar ga maar eventjes door met eten want het is zo lekker!!!

april, nee ben vandaag niet geweest. Want tot vanavond ging het naar omstandigheden goed.... ga straks weer even mijn ouders bellen.

Rimke geniet van je stukken taart!!

Hmm jammie klinkt goed. Zit je mannetje weer in de lucht? Heb je gelezen dat wij afgelopen nacht door een engerd zijn gebeld, bah heb daar zo'n hekel aan. Ik hoop niet dat hij vanavond weer belt.....

Rimke; mag ik ook stukkie?

Ga denk mei in ondertrouw, alles rustig aan haha. 8-3 gaan we dagje jurken kijken. Morgen wil ik naar die ene zaak,kostuumverhuur, maar hebben ze ook trouwjurken. Even sfeer proeven, of het echt wat is, en dan datum vastleggen. Spannie!!!

april; ben je door een engerd gebeld? vertel. zeker overheen gelezen...

zeg, hoe zal het met Phoebe en Happy zijn????

Jacqy; zijn je ouders nu nog bij je oma? Ik zal een kaarsje voor je aansteken, hopelijk gaat het morgen wat beter met haar.

Terug
Bovenaan