Klusbabes 17!!

Oh Jacqy; even een knuffel voor je meid, ik denk aan je. Logisch dat je je rot voelt en laat die traantjes maar rollen, is je mannetje ook thuis of ben je alleen?

Oh Jacqy; even een knuffel voor je meid, ik denk aan je. Logisch dat je je rot voelt en laat die traantjes maar rollen, is je mannetje ook thuis of ben je alleen?

Oh 100 x sorry er ging geloof ik iets mis en ik kan die berichtjes niet meer wissen of wel?
Nou ja jacqy, veel knuffels voor jou moet je maar denken...

mijn mannetje is gelukkig ook thuis. Bedankt voor je knuffel april!!

ben er nog!

jacqy; veel knuffels geef je weg hihi

brief morgen nog eens nalezen en dan versturen maar!!!

ga morgen denk maar weer onder zonnebank, beetje kleur kweken. Positieve van 888 trouwen is, dat het dan zeker al een keer mooi weer is geweest en dan ben ik lekker bruin! wordt snel bruin dus mooi meegenomen. Alhoewel met weer in nederland weet je t nooit....

ga ook zo stoppen dames

Ach meisje toch! Huil maar even lekker, lucht vast op! Valt ook allemaal niet mee...........ennuh al die knuffels moeten goed doen!

Ik heb drie stukken appeltaart voor mezelf opgeschept, met slagroom...............

Terug
Bovenaan