Klusbabes 17!!

rimke; was aan de appeltaart gistern haha lekker meid en nogwel 3 stukken pff waar laat je het haha

bieb; je sollicitatiebrief is af zo te lezen, gewoon opsturen dan heb je dat alvast gedaan

sterretje: mooi he zo'n echo en nog eventjes dan mag je de kleine lekker in je armen houden

happy en phoebe hebben het heel gezellig gehad las ik ik heb de hele avond aan jullie zitten denken meiden, ik zei om het kwartier tegen me man hoe zouden ze het hebben hahaha

nou na vanmorgen geen bloed meer te zien, ik denk dat ik gewoon net als die cyclus met de kerst af en teo een veeg bloed heb en dat dat me mensturatie is, ik ga morgen de gyn effe bellen hoe het dan met clomid zit,
ik ga effe foto's kijken op hyves hahaha

xxx linda

jaaaa nu weten we ook hoe onze happy eruit ziet, en ze ziet eruit als een supergezellige meid ,

xxx xlinda

hey rimke: wilde je een nekplooimeting doen?? en balen dat je placenta voor ligt meid, haha en de kleine heeft een ochtendhumeurtje hahaha

ach ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ben, ik heb er ook flink de pest in maar goed niks aan te doen, ik heb uit woede de chocolade paashaas van joey maar opgegeten hahaha

xx xlinda

Goeiemorgen lieve babes,

Allereerst moet ik wat bekennen .............ik heb ongegeneerd naar jullie zitten gluren gisteren bij phoebe op hyves whahahaha, wat had ik er een hoop van jullie anders voorgesteld zeg !!!!! Ik zag dat ze mijn foto ook al op hyves had gezet. Haha echt een domme foto......ik zat maar op die bank en zij maar foto s maken pfffffff. Ach nu hebben jullie wel een beeld van me iig. Het was echt mega gezellig joh. Gaat zeker een vervolg aan komen hoor !!! Ben nu ook wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar de rest van jullie. Het was best eng om daar aan te bellen hoor. Stond ik daar met mn bosje bloemen. Maar, dan gaat de deur open en is het heel ff vreemd en dat is eigenlijk zo over want, je weet best al veel van elkaar ! Lin, ik heb nu ook je haar gezien !!! Wat ben jij iedere keer wer anders op de foto, haha zou je graag een keertje willen zien hoor !!! Zeg gewoon tegen mn mannetje dat ik paling in volendam wil halen en dan ga ik je zoeken haha. Ben blij dat het zo gelopen is, was echt bang voor als het helemaal niet zou klikken !!!

Lin; he wat las ik nou, een beetje bloed.....Ik hoop zooooooooooo dat je niet ongesteld gaat worden lieverd !!!! Ik duim ook gewoon maar door hoor !!!

Bieb; hoe is het met de sudocreme ? Ik had wat uitslag op mn voorhoofd, heb 2 dagen gesmeerd en weg is het !!!! Hoop dat het bij jou ook helpt

Jacqy; jeetje meisje wat een rot situatie zeg !!! Het klinkt allemaal niet best he......Huil maar lekker hoor, het moet er toch uit he. Sterkte lieverd !

Sterretje; wat leuk meid, je echo. Heeeeel bijzonder he !!! Haha we waren gelukkig helemaal niet nieuwsgierig hier he !!! Ach dat is ook wel leuk he, dt iedereen zo meeleeft !!!

Rimke; ach meisje, heeft je kindje een ochtendhumeur !!!! Toch wel fijn dat je weer ff de bevestiging hebt dat alles goed is he !!!

Kruimels; gewoon afspreken hoor met pip, het is echt heeeeeel bijzonder. ZOu jullie nu allemaal wel willen zien ! Wat een leuke honden heb jij zeg .......en een mooie keuken, zucht, wat een ruimte bij jou haha

Meiden, sorry voor wie ik vergeet maar ben alweer te laat hahaha

Fijne dag
liefs happy

Snoeperd, dat kind zn paashaas opeten he haha .....als het helpt gewoon doen !!!!!

Buuf, vond het echt heeeeeeeel gezellig, was ff moeilijk om aan te bellen maar, was snel over ! Heb het echt leuk gehad .......

kUsssss happy

happy: ik ben blij dat het gezellig is geweest haah en als je en dat geld voor iedereen natuurlijk, in volendam een keertje zijn , dan moet je dat gewoon zeggen en dan zijn jullie allemaal welkom bij mij
en ik heb je foto bekeken en je ziet eruit als een hele gezellige meid en dat kan ook niet anders want op het forum ben je ook altijd gezellig

maar ik moet nu weg ik moet joey van de chreche halen want we moeten naar de oogarts toe

oja Kruimels: je was wel weer erg laat hoor meid hahaha, en er is weer een nieuw kalf geboren las ik met de keizersnee,

ik ben er straks weer

xxx linda

Terug
Bovenaan