Klusbabes 17!!

Oh nee Rimke, ben je er echt al vandoor????
Maar hoe moet ik je nou noemen, zuster of mona, ha ha............. Door jou tekst heb ik net ook maar weer een glas water gepakt, moet er ook echt aandenken om genoeg te drinken.
Fijne dag.

Ja ik weet dat ik veels te weinig drink op een dag.. Op me werk neem ik nu na de pauze nog een extra bakkie thee mee naar boven.. en thuis staat tegenwoordig een cola fles gevuld met water en een fles siroop..

Ook hier heb ik er nu een colafles water bijgepakt.. zit nu op me werk.. en ga mezelf verplicht hem leeg te drinken.. lukt nu aardig ga nu aan em 3e glas beginnen..

Ben blij dat het geen effect heeft.. begon me al zorgen te maken..

Morgen ochtend ga ik me urine inleveren.. Ik moest al dagen meer plassen maar had geen iriterend of branderig gevoel bij het plassen.. maar dat kreeg ik net op me werk wel.. dus gelijk de dokter gebeld en morgen ochtend moet ik het langsbrengen..

xxx Mamoetje

Werkse!!!

Goed bezig Mamoetje en succes met drinken he!!

Ik ben er ook vandoor, ga weer even een paar uurtje werken.

Fijne dag allemaal.

mamoetje: o jee misschien een blaasontsteking dat is niet zo fijn meid, hopelijk valt het mee

april; een betere nacht gehad gelukkig maar meid, en jeetje wat een mafkees die midden in de nacht gaat bellen, pff je zou ze toch zo door de telefoon trekken hahah

rimke; veel schilderplezier in de babykamer, he en kijk uit met verven he

zo de oogarts was tevreden, en joey heeft op de chreche een mooie kwak verf op een blaadje gezet hahaah, ach is toch leuk speciaal voor mama, en hij heeft wederom het weer op een brullen gezet arm kind, ik zei tegen hem miste je mama en toen zei hij ja, haha streelt je ego weer   hahaha

xxx linda

april: werkse meid en doe rustig aan net wat rimke zegt wat niet gaat gaat niet

xxx linda

he super meiden,

ff snel vanaf me werk. toen ik het las van het drinken, bedacht ik me net dat ik daar zelf ook op meot letten dus heb net ff een halve liter water weggewerkt. ik heb ook altijd 2 flesje bij me das al een liter en dan 3 koppen thee en sávonds nog wat drinken en een vers jusje dan kom ik er wel. op me vrije dagen moet ik er meer opletten.

rimke fijn dat alles in orde is. leuk he als ze zo druk zijn. ik weet volgende week pas hoe me placenta ligt, heb geen indee. ik heb de laatste weken elke dag wel eens last van me buik en vreemde gevoelens daar. dus ik neem aan dat dat de kleine is, anders zijn me darmen zeer van slag hahah. maar ik kan niet wachten totdat ik echt kan zeggen zohe die kleine gaf een schop hahaha. nu denk ik het af en toe.

linda ik hoop dat het je ongie niet is, maar zoals je zelf al zegt kan het goed net als december zijn.

happy fijn dat het zo leuk was en wat zie je er leuk uit. niks geen stomme foto.

mamoetje rot hoor als het een blaasotseking is, maar indd wel ff melden bij de ha.

april, fijn dat je wat beter heb geslapen. ik hoop dat het zo blijft.

emh rest ben ik kwijt.
heb zo geen zin meer in werken. heb ook niks meer te doen en moet het tot 17.00 uitzingen. ben ik gelukkig weer klaar en hoe ik dinsdag pas weer. zoals altijd hoor. maar heb gewoon een hekel aan werken. blegg. kan me niet schelen wat anderen vinden , maar ik vind werken niet leuk. overal waar ik gewerkt heb was er wel iets, ook hier op me werk erger ik me soms dood. gelukkig werk ik neit fultime. poe zou me collega echt niet vaak willen zien hahaha.

nou ga weer afsluiten.

xx bambi

Zo, die is ook weer geverfd!!!
Was verf op waterbasis, dus kan niet zoveel kwaad, heb ook goed gelucht en de hele kamer is dus af! Een muurtje was aquablauw, dus die moest wel twee keer, maar het was gelukkig extra dekkende verf dus dat karweitje zit er ook weer op!

goed zo mamoetje: de standaard is echt om zo ongeveer 1,5 liter te drinken en dan mag je koffie niet meerekenen! Zorg gewoon dat elke keer je glas gevuld is als je hem leeggedronken hebt...............streng he? Is gewoon veel beter voor je darmen. In het begin zul je zien dat je vaker moet plassen, maar na een tijdje went je blaas er ook aan!

April hoe was het op je werk?? Heb je het volgehouden??
Linda: hoe vond joey het op de creche?

Ik ga even op de bank relaxen en dan ga ik zo een curry in elkaar draaien, die is het lekkerste als hij even getrokken heeft!

Tot later!!

Terug
Bovenaan