Klusbabes 17!!

happy: ik vind zelf ook dat ik af en toe heel anders op foto's eruit zie haha, dat vind ik wel grappig om te zien hahaha

nu ben ik echt weg

xxx linda

Linda; Oh nee, ik had er zo op gehoopt!

Rimke; Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde die kleine toch al met 18 weken! Ik voel hem/haar nl meestal rechts onder. Is vast een handje of een beentje....
Fijn dat de uitslag van de nekplooimeting goed was.

goeiemorgen april!
Heb jij een beetje kunnen slapen?? Hoest met je rug gegaan vannacht?
Dus jij voelde al wel vroeg iets? Dat geeft de burger weer moed! Was weer zo bijzonder om die frummel te zien, echt heel apart. Hij is zo druk daar binnen en je voelt er niets van, zwemt van de ene naar de andere kant zonder dat je het door hebt...............heel grappig en emotioneel voor ons.........

Hey Rimke,
Ja bijzonder he! Zo apart dat die kleine daar in je lichaam rond zwemt. Ik moet zeggen dat ik hem/haar nu minder voel, maak ik me af en toe wel zorgen om, maar misschien komt dat nu dan wel door die placenta, ik weet het eigenlijk ook niet. Aan mijn zuur te merken ligt ie in ieder geval lekker tegen mijn maag aan te porren......

Ik heb afgelopen nacht gelukkig weer beter geslapen, en we zijn niet gestoord door de telefoon.....

En jij, is je appeltaart alweer gezakt? Ik ga zometeen weer even werken, heb jij nopg plannen?

Dan moet je je een stuk beter voelen, na een goede nachtrust! Fijn voor je!
Ach, die frutsel krijgt ook minder ruimte nu, en met al dat maagzuur inderdaad.........

Ik ga dan zometeen echt lekker verven, klein kamertje dus snel gedaan denk ik, misschien alles twee keer.......zit nu even moed te verzamelen...............

Werkze! en onthou maar: wat niet gaat, gaat niet! (hahaha, wel waar helaas..........)

Kus!!

Hee meiden,

Jacqy: Hoe is het afgelopen nacht met je oma gegaan? Wel rot voor je hoor.. ik hoop echt dat ze een beetje opknapt.. Is ze na de hartaanvallen wel steeds weer bij kennis of houden ze haar slaperig?

Bieb: Heb je de brief al verstuurd?? En was dit je eerste brief?? En een gekke kat:p Die van ons gaat gek doen als we praten als die dan op de krappaal ligt  gaat ie ondersteboven liggen.. hihi..

April: Vervelend dat er een gek belt om 3 uur.. Wij hebben dat een tijdje bij me moeder gehad.. Belde er ook een of andere gek elke nacht rond een uur of 2.. Naar ons idee een Chinees want stond chinees landnummer voor.. Op een gegeven moment hebben we snachts de tel in gesprek gezet.. En alle familie het mobiele nummer gegeven zodat ze daar op konden bellen als er wat was.. Maar hoop dat je vanacht lekker heb kunnen slapen..  Zonder pijn  en telefoon..

Rimke: Mannetje er zaterdag weer vandoor.. Voor hoelang?? Ik kan daar echt niet tegen als me vriend er niet  is snachts.. Ook al weet ik dat ie bij z'n ma ofzo ligt te slapen dan ga ik me allemaal dingen in me hoofd halen die kunnen gebeuren.. met als gevolg dat ik om 3 uur nog wakker lig..

Kruimels: Jeetje wat een chaotisch dagje.. Gelukkig kon je rond 3e wel gewoon je boterham eten en in het met je koe allemaal goed gekomen.. Dat faken.. Ik had ook echt het gevoel dat ie klaar was gekomen.. Alleen de volgende dag kwam er niks uit vanonderen dus ik had zoeits van heh.. heir klopt iets neit..

Linda : Nee hé, we gaan toch niet ongesteld worden!?! Ik blijf voor je hopen en duimen..

Meiden, weet iemand of het erg is als je tijdens de innestelling een blaasontstekking heb?? Na dagenlang naar de wc te blijven gaan heb ik sinds vanochtend het gevoel bij een blaasontstekking.. Morgen me urine laten testen.. ben goed aan 't drinke.. al em 2e glas wat binnen een uur.. (normaal 2 bakie's thee en 1glas cola op een dag..) dus veel drinken doe ik al.. maar maak me zorgen dat het effect heeft op het probeeren zwanger te worden..

xxx mamoetje

Hey mamoetje,

Ik heb ook een blaasontsteking gehad, toen ik (zo bleek later) net zwanger was! Ik heb toen wel een kuurtje gehad maar heb bij de HA aangegeven dat ik misschien zwanger was, dus toen heb ik een speciale kuur gehad die geen kwaad kan bij een evt zwangerschap. Verder kun je ook Granberry tabl slikken (kun je bij de drogist halen). Die slik ik nu ook en inderdaad veel drinken. Maar begreep ik nu dat je je urine al hebt laten controleren? En?

Succes!

Rimke, al genoeg moed bij elkaar verzameld...........

Hoi mamoetje,
Nog effe snel voor ik echt ga beginnen.
A: je drinkt echt veel te weinig, ook voor normale dagen zonder blaasontsteking, zorg dat je 1,5 liter per dag drinkt.
B: ga nu lekker aan de sinaasappelsap, koop een pak en drink die vandaag op!
C: het kan geen kwaad!!!

Drinken!!!!!!!!!! (ik ben zuster dus je moet naar me luisteren!!!!!)

Terug
Bovenaan