Hee meiden,
Jacqy: Hoe is het afgelopen nacht met je oma gegaan? Wel rot voor je hoor.. ik hoop echt dat ze een beetje opknapt.. Is ze na de hartaanvallen wel steeds weer bij kennis of houden ze haar slaperig?
Bieb: Heb je de brief al verstuurd?? En was dit je eerste brief?? En een gekke kat

Die van ons gaat gek doen als we praten als die dan op de krappaal ligt gaat ie ondersteboven liggen.. hihi..
April: Vervelend dat er een gek belt om 3 uur.. Wij hebben dat een tijdje bij me moeder gehad.. Belde er ook een of andere gek elke nacht rond een uur of 2.. Naar ons idee een Chinees want stond chinees landnummer voor.. Op een gegeven moment hebben we snachts de tel in gesprek gezet.. En alle familie het mobiele nummer gegeven zodat ze daar op konden bellen als er wat was.. Maar hoop dat je vanacht lekker heb kunnen slapen.. Zonder pijn en telefoon..
Rimke: Mannetje er zaterdag weer vandoor.. Voor hoelang?? Ik kan daar echt niet tegen als me vriend er niet is snachts.. Ook al weet ik dat ie bij z'n ma ofzo ligt te slapen dan ga ik me allemaal dingen in me hoofd halen die kunnen gebeuren.. met als gevolg dat ik om 3 uur nog wakker lig..
Kruimels: Jeetje wat een chaotisch dagje.. Gelukkig kon je rond 3e wel gewoon je boterham eten en in het met je koe allemaal goed gekomen.. Dat faken.. Ik had ook echt het gevoel dat ie klaar was gekomen.. Alleen de volgende dag kwam er niks uit vanonderen dus ik had zoeits van heh.. heir klopt iets neit..
Linda : Nee hé, we gaan toch niet ongesteld worden!?! Ik blijf voor je hopen en duimen..
Meiden, weet iemand of het erg is als je tijdens de innestelling een blaasontstekking heb?? Na dagenlang naar de wc te blijven gaan heb ik sinds vanochtend het gevoel bij een blaasontstekking.. Morgen me urine laten testen.. ben goed aan 't drinke.. al em 2e glas wat binnen een uur.. (normaal 2 bakie's thee en 1glas cola op een dag..) dus veel drinken doe ik al.. maar maak me zorgen dat het effect heeft op het probeeren zwanger te worden..
xxx mamoetje