Klusbabes 17!!

Ze hebben geen ander eten oid. Ze spelen altijd buiten en tja, wat daar altijd gebeurt dat weet ik niet. Ga straks nog wel even op zolder kijken voordat ik naar bed ga.

Nog 6 dagen te gaan....ongeveer net zoveel als je nog ofnie?

Nee, mijn NOD is net iets langer.. nog 8 á 9 dagen.. want voelde mei ei ook 1 dag eerder..

Misschien dat ie buiten iets gegeten heeft.. de katten van me ma hebben dsat ook regelmatig en komt altijd wel weer goed.. maar ik zou ook even gaan kijken nog als ik jou was.. slaap je misschien iets meer gerust..

Kruimels is echt al onder de wol volgens mij.. hihi.. is ze ziek?? Normaal is ze dan nog wel te vinden hier..

ik ook.. is de uitslag al bekend??

ik ga lekker law en order afkijken in bed.. xx

slaap lekker

hoi meiden,

ff mega snel, want me ventje wil dat ik bed erbij kom en anders slaapt ie. had vluchtig wat doorgelezen, maar ga niet overal op reageren.

sterretje ben mega blij voor je dat eingelijk je bed er is.
Rimke je kleine is geweldig. heel leuk dat je ze hier op heg gekregen,
Bieb der carnacal foto is ook leuk.

en sorry rest ging te snel.

hier alles oke, ben wel moe, dus naar me bedje toe. hihih

trusten.

xxx Bambi

Ik zag dat er weer dames zijn die verjaardagen hebben (gehad). Ik hoop dat jullie het gezellig hadden.
@bieb: iemand nog iets over de drank gevraagd? Thanks voor de uitleg. Ik had het ook zo gedaan alleen niet vanuit fotoalbum op internet. Wat een gedoe.

Dames, de link werkt hier inderdaad niet, want je moet hem in 2 delen hierop zetten anders plaatst hij het bericht niet.

Nou dan maar zo: 1) betermeubel.com
                                                     2) klik op slaapkamers
                                                    3) klik op ledikanten/boxsprings
                                                    4) klik op pagina 4
                                                    5) klik op slaapkamer En Suite
En als het goed is zie je dan de foto van de slaapkamer.

@rimke: Wat een aparte kleuren. Wel mooi dat creme met wit samen. Rood zie je wat minder snel, maar is ook heel mooi en komt warm over. Laat je een foto zien als het af is? Ik zal er hier dan ook een proberen te zetten. Ik heb vandaag de meubels een sopje gegeven en een beetje ingeruimd. Nog even dweilen en het hemeltje opzetten en het is op de gordijnen na klaar. Dus nog 3 weekjes wachten of zo.
Tjee, Wat heb je lang in de auto gezeten. Ik snap dat je na afloop helemaal gaar was.
Bij de eerste echo kan ik ook niet zien waar het onderlijf is. De 2e is een stuk duidelijker. Mooi hè, het blijft iets bijzonders.

Hahahaha, kruimels de koppelkoningin. Gezellig een spel gespeeld. Poeh, dat is bij mij al lang geleden. Ik vind het wel altijd leuk.
@rimke: ik heb ook maxalt gebruikt. Later ben ik er bij toeval achter gekomen dat aspirine ook helpt. De een was bloedvatverwijdend en de ander bloedverdunnend als ik me niet vergis. Op de een of andere manier is de migraine op een gegeven moment verdwenen. (gelukkig)
@mamoetje: spannend. Had jij een regelmatige cyclus?
@phoebe: hopelijk mooi weer vandaag en dan toch even naar de zoo.
@linda: hoe was artis? Hoe vond joey het. Of ben je ivm t mindere weer ook niet gegaan?

Terug
Bovenaan