Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Ha lieve pip,

Nou dat is zeker goed nieuws, geen grote afwijkingen te vinden: hoezee, hoezee, hoezee!!!!
Nu aan de provera ( geen te grote hoop hebben, bij mij kwam er geen ongi en als je nu niet veel slijmvlies op de echo hebt, zal er niet veel komen!!!)
Ik ga hopen dat je eitje mooi gegroeid is en dat er uit de samenlevingstest ook geen vijandige baarmoederslijmvliestoestanden komen, en dan vrolijk aan de clomid om een eisprong regelmatig te krijgen!!!
Spannend maar ik ben blij voor je dat het achter de rug is!
De inwendige echo's stellen idd niet echt veel voor he? Het is meer dat je zo en plein public met je benen wijd ligt.............maar ach, het was alleen je mannetje en de gyn dus dat scheelt een hoop!
Ben blij voor je, heel blij!!!

Hoest trouwens met de andere poes????, hahaha, wat een leuke woordspeling..........

Zoals jullie misschien opmerken, ik ben idd alweer wakker, heb maar 1,5 uur geslapen en daar moet ik het dus mee doen vannacht...................gaap!!!

tot later, kus!!!

O en het belangrijkste!!!

DE THERMOMETER KAN AAN DE WILGEN GEHANGEN   WORDEN!!!!

HOERA!!!! HOERA!!! HOERA!!! HOERA!!!! HOERA!!!! HOERA!!!!!

Ha ha Rimke, je bent in ieder geval wel scherp na 1,5 uur slapen, met je leuke woordspeling!
Dat jij trouwens nog steeds nachtdiensten moet doen, is er wel een regeling voor zwangere vrouwen?

O, maar ik wil wel nachtdiensten blijven draaien, want anders wordt ik met allemaal van die klote dagdiensten opgescheept, en moet ik dus elke ochtend om 5.15 mijn bed uit, en daar wordt ik nou ziek van!!!!
Hoest met jou meisje??

Jezus, een van de katten heeft hier het heen en weer, het lijkt wel oorlog,  we hebben namelijk houten vloeren en dan denderd hij met zijn volle gewicht van de trap en door de gangen...................

hee meiden

Pip : Gelukkig is het goedgegaan bij de gyn.. Hopelijk vinden ze maandag niks.. en kan je gewoon verder.. (of hoef je niet eens verder) HOe is het met je kat? Ben je nog bij de dierenarts geweest?
Bambi: Hoe is het nou met de hond van je ouders??

Happy: Lekker weer gewinkeld happy?? IS goed.. Af en toe moet je je zelf even verwennen.. Zeker nu je zoveels stress heb.. Nog een paar dagen tot de operatie.. Spannend.. Hopen dat het daarna allemaal goed mag blijven gaan..
Rimke: werkse vannacht.. Zowiezo als je snachts moet werken heb je geen zin in iets warms als ontbijt.. oke warme croaintjes en dat soort dingen..
Renee : Even een maandje niet verplicht.. Zul je net zien.. Is het deze maand raak.. Lekker doen waar je zin in heb.. En zonde vind ik het niet.. Meiden die perongelijk zwanger raken doen het ook maar 1 keer.. er is ook maar 1 keer nodig.. en dat zal wel lukken denk ik..

Jacqy: Hopelijk nog steeds geen bloed te zien.. Ik hoop het echt voor je..

Berkje: Ik had dat zelf niet met ontpillen maar wel de afgelopen 2 maanden.. veel succes..

Meiden wat vinden jullie:
Mijn schoonzus(zoals jullie weten) is al acht jaar bezig met zwanger worden.. Tot op heden niet gelukt.. Nou hadden we het gisteren op de verjaardag van mijn schoonmoeder het over kinderen.. Toen zei ze.. Nog een paar jaartjes en dan zullen jullie er ook wel aan beginnen.. Dus ik zeg.. Nou rond me 21ste wil ik moeder zijn.. dus denk dat wij over een jaartje zullen stoppen met de pil.. Zegt ze nee joh niet doen je bent nog jong.. Besteed er verder geen aandacht aan en we gaan over op een ander onderwerp..

Maar later vraag ik aan me vriend heb jij het je zus nog niet verteld?? Nee zegt ie ik vind dat iets van ons.. ik hoef dat niet te vertellen.. maar als jij dat wilt mag dat wel hoor..

Nou ben ik bang dat als wij (bijvoorbeeld) deze ronde zwanger zijn en het haar gaan vertellen dat de klap zo groot is omdat hun al zo lang bezig zijn.. Maar ik twijfel toch of we het wel moeten vertellen.. Wat vinden jullie??

xxx Mamoetje

hoi hoi,

mane is thuis dus ga weer stoppen, we gaan eten,

rimke ik heb ook gehoord dat je geen nachtdiensten hoef te draiien als je zwanger bent, tenzij je dit zelf wilt he.

xxx bambi

Jeetje dat klinkt inderdaad ook niet aantrekkelijk 5.15 uur je bed uit, bah. Ha ha laat ik de vraag dan anders stellen, mag je gedurende je hele zwnagerschap nachtdiensten draaien?
Tja, lief dat je het vraagt maar een beetje hetzelfde..........
Hoeveel nachtdiensten moet je nu draaien dan? En zijn de katten weer wat rustiger? tja die ruiken natuurlijk het voorjaar he of komen ze niet buiten?

Ach lieverd, ik hoop voor je dat er toch een tijd komt dat het wat beter gaat met je rug!!!

Je hoeft idd vanaf 3 maanden geen nachtdiensten meer te draaien, maar als je het zelf wil, moet je het zelf weten.
Heb het ook aan de verloskundige gevraagd en die ziet ook geen probleem, het komende rooster blijf ik dus ook nog gewoon nachtdiensten draaien, alles liever dan die dagdiensten.
Het volgende rooster is van april, mei en juni dus daarna ga ik stoppen met nachtdiensten want dan zal het echt te zwaar worden, en waarschijnlijk wordt het hele werk dan te zwaar, want de meesten gaan er toch eerder uit op de Intensive care.

Mamoetje: dat is inderdaad een lastige............ik vind het wel iets voor je   vriend om die beslissing te nemen.
Hier doe ik alle berichtgeving naar mijn familie en Fons naar zijn familie.............

Bambi: fijn dat je huisje weer aan kant is!!! En het zal ondertussen wel saai worden in het oude huis met al die spulletjes al ingepakt en weggegeven! Maar ach het is voor een goed doel!! Over een week of twee zitten jullie in je nieuwe paleisje!

Berkje: hoi, leuk dat je meeleest, en tja, pijnlijke borsten, het kan raak zijn maar ga er zeker in de eerste ronde vanuit dat het allemaal ontpillen is.
Toen ik stopte met de pil had ik gezien de klachten die ik allemaal had een 8-ling kunnen krijgen................hihihi!!!

Linda: lekker bij gekomen van je middagdutje?
Nogmaals ik begrijp helemaal niets van jouw gyn. Je hoort van iedereen dat de hele cyclus vervolgd wordt met echo's tijdens clomid gebruik, het is bende, en controleer het dan goed.
Bij mij had dat ook op het programma gestaan hoor, al die echo's!
Rare zaak, en je kan altijd om een ander vragen he?? Kom maar goed voor jezelf op want die artsen zitten allemaal in een ivoren torentje, maar het is wel jouw lijf!!!!

Ik ga eventjes koken...............bleh, heb zin in een vette pizza, maar ik ga boontjes koken met kip roerbakken en een indonesische boemboe erbij, lekker pittig dus............hoewel ik denk dat ik nog eventjes wacht met koken, heb net een appeltje op!

Terug
Bovenaan