Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hey april

hier gaat alles zijn gangetje, ik heb alleen pijn in me rug,heupen, en nek, haha maar ja dat is nou eenmaal niet anders, ik heb vandaag gewerkt, en in de middag breng ik altijd spaarzegels rond van een meubelwinkel, die mensen geven mij dan geld en dan krijgen ze een zegeltje die ze dan op een kaart moeten plakken, ach voor mij is het snel verdiend haha
daarna moest ik naar de fysio en ben ik even met joey aan het kleien geweest en nu zit ik eventjes achter de computer

jij nog wat gedaan

xxx linda

ik denk dat ik een beetje gek wordt, ik zit net op de hyvespagina een heel verhaal te tikken druk op verstuur en er staat krabbel is verstuurd en ik kan het nergens meer terugvinden

xxx linda

Sorry dat ik bij jullie inbreek (haha) Maar zo voelt het wel
Maar ik had een vraag je voor Linda..
Hoi,, Mag ik vragen wat clomid is??
of is dit een domme vraag?

groetjes Therablondi

theriablond: haha dat is geen domme vraag maar het antwoord had ik al op jouw topic neergezeg

xxx linda

he meiden,

nou de jacht was geweldig!!!! wat een paarden en honden bij elkaar.
onze buurvrouw deed ook mee en heeft de rit bijna helemaal uitgereden.
onze buuf is ook al over de 50 jaar dus vind het er knap van haar!!!
ontzettend gezellig feestje op stal gehad, echt helemaal top!
hoorde vanmiddag dat degene die daar de paarden verzorgde eruit getrapt is, moest wel erg lachen, want dat is zo'n ontzettend raar mens!
ik heb al een keer vreselijk ruzie met haar gehad, omdat ze mij ervan beschuldigde dat ik mijn veulentje had vermoord, ach dat mens spoort echt niet.
maar goed nou word ze dus echt door bijna iedereen uitgekotst hier in de buurt en ze kan haar paarden bijna nergens meer stallen, dus ben benieuwd waar ze nou heen gegaan is.
mijn vriendje zag haar rijden vanmorgen met de trailer, dus ga het eens goed in de gaten houden waar ze nu heen gegaan is met de paarden. ze heeft er 3.
verders was hier vanmiddag de werkgever van m'n vriendje met aanhang. zijn dochter en zoon en die hadden allemaal weer vrienden bij zich. allemaal van het modellen bureau die hij runt, dus het was hier een drukte van jawelste, haha wel gezellig hoor.
nu heb ik net de lasagne alvast klaargemaakt voor vanavond, die kan ik dan zo na het stofzuigen zo in de over zetten, lekker makkelijk.
we eten om 19:00, gezellig onder lingo, haha.(erg he)
m'n vriendje wilde vanavond afspreken met die vrienden die net een baby hebben gekregen, om te gaan kaarten, maar heb er vanavond eigenlijk niet zo'n trek in, moet m'n bedje nog in de droger doen en weer opmaken en wilde nog even uitgebreid douchen vanavond. dus denk niet dat we dat doen.
maar ja hier gebeuren wel vaker onverwachtse dingen, haha echt altijd!

april, ja meid, we mogen dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis voor de uitslag van m'n bloed en voor mijn vriendjes zaadcellen, ben vreselijk benieuwd!

klaasje, lekker een dagje vrij meid, heerlijk genieten!!!
veel plezier vanavond op kraamvisite.

linda, haha gelukkig dat je weer opgespoord bent, kloten forum he, ik heb ook steeds problemen met berichten plaatsen en topics te openen.
hoe is het vandaag met je meid?

ga nu even stofzuigen en de paarden binnen halen, dan kom ik nog even weer hier.
xxx kruimels

hey kruimels: zo je hebt een drukke maar gezellige dag gehad zo te lezen, en straks ga je lasanga eten onder lingo haha, ik vind thats the quistion altijd wel leuk om te zien

zxxx linda

Goedemorgen!

Pffffffffffffff, nou dat viel niet mee, om mijn bedje uit te rollen.........ik werd in eerste instantie om 12.15 wakker, en dacht dat ik nooit meer in slaap zou vallen, uiteindelijk rond 2en toch weer gebeurd en werd om 17.15 wakker..........wat een luxe na de laatste paar dagen!
Nu nog een nachtje en dan ben ik eventjes vrij, heel eventjes maar want dan moet ik zaterdag en zondag alweer werken...................GADVERDAMME!!!

Kruimeldief: goed nog geklust meisje, ik ben benieuwd! Hoe was op de klencke??
Essy: mied, fijn dat het goed gaat met je!!!
Klaasje: jammer, toch weer ongi. Wel leuk dat je naar Afrika gaat, ik vond het zeer overweldigend, en ik zat alleen nog maar in Kaapstad..........
Happy: lieverd, niet ziek worden hoor! Misschien eens een dagje rust nemen?? Zal het even uitleggen: rust is dat je niets doet, uitslapen, beetje thee drinken, beetje eten, en dan vroeg weer naar bed.....................hihihihi!
Bambi: Oooooo, wat gaaf! Je frummeltje gevoeld! en dan vanavond nog de echo ook!!
Geniet er van hoor!
April: fijn dat het met je darmen weer wat beter gaat! Nu je rug inderdaad nog..........
Pip: alles van gisteren bij de gyn laten bezinken? Hoe voel je je?

Ehm.......................ik doe het uit mijn hoofd...........

meiden ik ga er vandoor, ik ga joey zijn brood snijden, ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan