he meiden,
nou de jacht was geweldig!!!! wat een paarden en honden bij elkaar.
onze buurvrouw deed ook mee en heeft de rit bijna helemaal uitgereden.
onze buuf is ook al over de 50 jaar dus vind het er knap van haar!!!
ontzettend gezellig feestje op stal gehad, echt helemaal top!
hoorde vanmiddag dat degene die daar de paarden verzorgde eruit getrapt is, moest wel erg lachen, want dat is zo'n ontzettend raar mens!
ik heb al een keer vreselijk ruzie met haar gehad, omdat ze mij ervan beschuldigde dat ik mijn veulentje had vermoord, ach dat mens spoort echt niet.
maar goed nou word ze dus echt door bijna iedereen uitgekotst hier in de buurt en ze kan haar paarden bijna nergens meer stallen, dus ben benieuwd waar ze nou heen gegaan is.
mijn vriendje zag haar rijden vanmorgen met de trailer, dus ga het eens goed in de gaten houden waar ze nu heen gegaan is met de paarden. ze heeft er 3.
verders was hier vanmiddag de werkgever van m'n vriendje met aanhang. zijn dochter en zoon en die hadden allemaal weer vrienden bij zich. allemaal van het modellen bureau die hij runt, dus het was hier een drukte van jawelste, haha wel gezellig hoor.
nu heb ik net de lasagne alvast klaargemaakt voor vanavond, die kan ik dan zo na het stofzuigen zo in de over zetten, lekker makkelijk.
we eten om 19:00, gezellig onder lingo, haha.(erg he)
m'n vriendje wilde vanavond afspreken met die vrienden die net een baby hebben gekregen, om te gaan kaarten, maar heb er vanavond eigenlijk niet zo'n trek in, moet m'n bedje nog in de droger doen en weer opmaken en wilde nog even uitgebreid douchen vanavond. dus denk niet dat we dat doen.
maar ja hier gebeuren wel vaker onverwachtse dingen, haha echt altijd!
april, ja meid, we mogen dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis voor de uitslag van m'n bloed en voor mijn vriendjes zaadcellen, ben vreselijk benieuwd!
klaasje, lekker een dagje vrij meid, heerlijk genieten!!!
veel plezier vanavond op kraamvisite.
linda, haha gelukkig dat je weer opgespoord bent, kloten forum he, ik heb ook steeds problemen met berichten plaatsen en topics te openen.
hoe is het vandaag met je meid?
ga nu even stofzuigen en de paarden binnen halen, dan kom ik nog even weer hier.
xxx kruimels