Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Happy: wat k*t dat je je nog steeds niet lekker voelt... zou fijn zijn als het doorbreekt dan ben je er sneller van af... een warme douche helpt vaak wel, bij mij iig.
Beterschap iig!

liefs Charlot

hey charlotte; wat balen meid dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, ik zou evengoed wel de gyn bellen nog voor het weekend, maar je moet doen wat zelf goed voelt natuurlijk, en wat me rug enz, betreft, ik heb altijd veel pijn in me rug en heupen en nek, maar vandaag was het best wel weer extreem, maar goed ik moet dan rusten maar daar heb ik vandaag de tijd niet voor gehad en dat moet ik nu effe bezuren, maar dat maakt niet uit morgen gaat het hopelijk weer wat beter

happy; nog steeds niet optimaal meid, lekker vroeg je bedje in vanavond

bambi: veel plezier zometeen bij de gyn

kruimels: hoe was de lasange

rimke; je hebt zo te lezen heerlijk geslapen, lekker meid, en nog 1 nachtje dan vrij dan het weekend nog en daarna mag je lekekr op vakantie meid

zo joey ligt erop en ik zit lekker in de bank haha en me man zit in de studieboeken, haha die volgt een cursus magazijn managment, dit is de derde cursus al
ik heb steeds het gevoel of er wat in me keel of slokdarm zit als ik slik, ik schiet gelijk in de stress ben ik bang dat het hetzelfde is als wat me moeder had, moet ik niet doen haha en voor die gedachten heb ik reiki hahaha

xxxx linda

waar zijn jullie  ik ben helemaal alleen hier

ik ga zometeen even gezellig samen met manlief douchen en in bad hahahaah dus ik ben er voor de rest van de avond ook niet meer, en na het badderen nog eventjes tv kijken  en dan lekker slapen  hahaha leuk he die plaatjes haha

meiden iedereen een fijne avond en morgen lees ik alles weer bij

jacqy: hoe gaat het nu met je oma???

xxxx linda

Pfffffffff! Sorry, moest er eventjes uit.....
HEB GEEN ZIN!!!!!
Waar is iedereen?

Linda: moest je je eventjes uitleven met de plaatjes van Hyves??? Whahahaha!!! Ga maar lekker onder de douche staan, dat is ook lekker voor je rug en nek.............

charlotte: waardeloos he, zo'n cyclus, of eigenlijk het gebrek aan cyclus. Kan best nog ontpillen zijn he? Of slikte je geen pil? Ik keek even op de roze wolk en je zit in ronde 2 toch? Zou best wel eens kunnen................maar nog maals, behoorlijk waardeloos!

Bambi: ik ben zo nieuwsgierig naar je echo!!!!

Nou, ik ga nog even tv kijken, kom zo nog even buurten...............

Ik ben er ook weer even hoor!

Rimke, geen zin om te gaan werken, nog 1 nachtje toch?

Linda; ha ha leuke plaatjes en veel plezier samen onder de douche......

Bambi; Ben benieuwd hoe je echo was?

Charlotte; balen zeg dat je ongi niet komt en dat je neg testen hebt! Maar ben je inderdaad net gestopt met de pil? Wie weet is het nog van het ontpillen of kan dat niet. Nou ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

oef, zit hello, goodbye te kijken. De tranen rollen over mijn wangen. Zwanger?????

april, lekker he dat je weer kan genieten van je eten, heb ik ook altijd als ik echt ziek ben geweest. dan smaakt alles zo lekker.

happy, gelukkig voel je je weer beter dan vanmorgen!
lekker douchen en zonnebanken, heerlijk!!!!
ga zo ook nog even douchen.

bambi, hoe was het bij de echo? ben zo benieuwd!!!

charlotte, wat ongelofelijk balen meid dat je nu al op dag 40 zit, kwa cyclus lijk je wel een beetje op pip. je word wel ongi maar soms zo'n vreselijk lange cyclus.
je zit natuurlijk pas in ronde 2, dus je kan vast nog niet terecht bij je ha of de gyn, maar misschien dat clomid ook wat voor jou is.
of het is inderdaad gewoon nog ontpillen, hoewel ik ook niet zulke lange cyclussen heb gehad en ik meer dan 10 jaar aan de pil ben geweest.
hopelijk kan de gyn wat voor je doe als je maandag nog niet ongi bent of nog geen positieve test in handen hebt.
succes meid, en kop op he, komt allemaal weer goed!

linda, de lasagne was super lekker!!!!
lekker je kleine mannetje op bed en je grote mannetje aan de studie, heerlijk even tijd voor jezelf.
en nu even samen genieten onder de douche, doen wij ook steeds vaker nu we een grotere douche hebben. hiervoor hadden we een douchekabine, zo'n klein rotding, nu een met muurtjes gebouwde douche, van een meter bij een meter, heerlijk dus.
het is natuurlijk makkelijk zeggen dat je je geen zorgen moet maken over dat je iets voelt in je keel. dat heb ik ook zo vaak, vooral als ik niet lekker ben, beetje tegen verkoudheid aan.
snap dat je de angst voelt dat je hetzelfde kunt hebben als je moeder, maar dat is zo'n vreselijk kleine kans, daar moet je niet bij stil staan hoor lieverd.
je bent kerngezond!!! hoop dat de reiki je wat rustiger kan maken.

rimke, ach meisie, weer een nachtdienst is ook niet leuk!
nog even ertegenaan meid, dan kan je heerlijk met vakantie naar oostenrijk.
hoe laat moet je weg?

wie is er nog aanwezig?

Terug
Bovenaan