Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

zo daar ben ik weer,

rimke, blij dat je nog even weer in slaap gevallen bent, heerlijk zeg.
even doorzetten meid, dan heb je weer een dagje vrij en dat weekend is vast zo om.
ja het was dus super op de klencke, echt super gezellig!

lin, that's the question is inderdaad ook erg leuk.

oh jee, zag net op tv dat het zaterdag een erg onstumige dag word, veel wind windkracht 5-8 en ook regen, nou we moeten ons maar goed voorbereiden, haha.
wie woonde er ook alweer in den haag en scheveningen in de buurt, pppfff wat zal het daar dan waaien.
zit te wachten op onze oven, als die eindelijk eens op temperatuur is, pppffff dat kreng is zo groot dat het wel 20 minuten duurt voordat hij op 200 graden is.
dan kan eindelijk de lasagne erin, heb zo'n honger....
god net op rtl boulevard, dat frans bouwer verliefd zou zijn  op een of andere belgische zangeres waar hij mee gezongen heeft.
nou dat verhaal wordt nu dus even ontkracht, door frans zelf, haha.
z'n mariska zit hem schaapachtig aan te kijken, ze gaan nog wel trouwen dit voorjaar.
ze zijn ook net in ondertrouw gegaan, grappig.

is hier nog iemand?

er is dus niemand hier.
nou, lingo begint en m'n lasagne is bijna klaar, mjam mjam.
misschien kom ik vanavond nog even weer aanwaaien.
dikke kus

Kruimels; ik ben er nog hoor, maar nu zit je zeker al aan je lasagne?

Ik ben voor het eerst sinds mijn wc liefde ook weer van mijn avond eten aan het genieten, nou maar hopen dat mijn darmen het ook lekker vinden............

Tja kruimels, die Frans toch . Ik weet het niet, natuurlijk ontkent hij het, ze gaan inderdaad trouwen..........

HOi meiden,

ZO, boodschappen zijn binnen, net gegeten en voel me niet optimaal hoor !!! Wel gewoon gewerkt en het gaat ook wel beter als vanmorgen ....Sorry, heb echt de puf niet om bij te lezen. Ga ff lekker douchen en zonnebanken. Kom straks denk nog wel ff hier kijken .....doei lieverds ......bambi, nogmaals succes meisje.

Kussss happy

Hallo meiden,

Bambi; wat een mooi gevoel lijkt me dat! Een echte moeder en uk band…. Hoe is het gegaan met je echo? Alles goed? Hoop straks alleen maar goed en positieve dingen te lezen!

Kruimels; je ei gevonden! Yippie…. En nu klussen tot je erbij neer valt haha Hoop voor je dat het nu ook raak zal zijn.

Happy; mijn moeder heeft het ook al een week, ze denkt elke keer weer dat ze ziek wordt maar dan ebt het weer weg…. Misschien iets dat heerst? (als zoiets kan heersen?) Erg vervelend als het niet doorbreek, dan kan je je echt rot voelen! Succes met lijnen! Denkt “happy” postitief…. Helpt! Hehe

Essy; heerlijk vakantie!! Heb je plannen? Of gewoon lekker rustig aan?

Klaasje; ben jaloers!! Haha heerlijk een hele dag lekker niks doen. Wel kut dat je dan ongi bent.

Linda; pas je op voor overbelasting. Ik lees echt een hele rij met klachten! Denk je ook je rust.

Kruimels; wat een avontuur! haha geweldig lijkt het me... zo'n groep bij elkaar, al die paarden en honden.

nou verder weet ik het ff niet meer...  ik zit ondertussen al op dag 40! en ben nog steeds niet ongi. Gister toch maar weer een test gedaan dit keer met ochtend urine (niet dat dat zou moeten uitmaken maar het was te proberen). Helaas weer neg. Ik heb er gister gelijk 4 gekocht! Als ik niet ongi wordt dan morgen weer testen en zo om de dag. Als ik maandag nog niks wijzer ben bel ik de gyn. Wou dat eerst morgen al doen maar ik zie het weekend nog even aan.

Wel een beetje een stom gezicht op de roze wolk... sta daar een beetje zielig bovenaan zonder antwoorden... Ik heb liever duidelijkheid, of ongi of een plusje.... hier heb ik echt niks aan! ben het zo zat!!  en kan er wel om janken!  

liefs Charlot

Terug
Bovenaan