Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

hey rimke: ga je lekker vroeg je bedje opzoeken vanavodn, je hebt gelijk hoor meid, goed rusten is goed voor je, en ik lees dat je nog je 2 nachtdiensten gaat draaien dus je hebt het nodig, Hoe is het met je rug??? ik hoop dat het wat beter gaat
Met mijn heup gaat het gelukkig weer wat beter, ik moet het wel rustig aan doen, maar goed dat kan ik niet, haha ik heb vanmiddag de badkamer   schoongemaakt en de bovenverdieping helemaal lopen lappen, haha is ook weer schoon, maar goed het gaat beterder dan vande week

xx xlinda

o rimke, gelukkig is er geen bloed meer te zien, en was het gelukkig toch een geknapt adertje, maar anders vraag je toch voor de zekerheid even bij de ha voor die zakjes lactulose, dan heb je ze in iedergeval in huis

xxx linda

Hahaha, jij hebt dus heel rustig aan gedaan..................uhuh! Maar ja, het moet ook schoon he? Ik begrijp het wel, ik "moest" natuurlijk vandaag mijn bedje verschonen, want dat kan geen 2 dagen wachten..............hahaha! Deed wel zeer, misschien niet zo slim maar ja, nogmaals, je moet wat...........

Ik ga zeker lactulose vragen aan de huisarts en zal morgen nacht wat jatten op de afdeling, we hebben van die zakjes, movicolon heet dat en werkt prima, is eigenlijk hetzelfde als lactulose en zag het bij een zwangere vriendin ook op het aanrecht staan.......

Moet dus nog even afwassen en dan ga ik er zo lekker in maar eerst moet het afwaswater even afkoelen................want dat tap ik altijd gloeiend heet...........

Meiden ben er .....en ben ook gelijk weer weg haha. Ik dacht lees ff snel bij en reageer nog ff maar, er is best veel gekletst en moet nu ecth weg. Mn mannetje zucht al haha. Fijne avond lieverds

Kus happy

Rimke; fijn dat je geen bloed meer hebt, nou hier wel hoor.

Ik schreef in mijn laatste berichtje dat ik dacht dat mijn ongi er aan kwam, nou een kwartier later kreeg ik me toch buikpijn. Daarvoor bij t plassen had ik al een rosig afscheiding bij t afvegen, toen wist ik al genoeg. Ben met kruik ef bed ingedoken, en eigenlijk net een half uur geleden is het over. Klote, balen, kut, jammer, g**verdomme, takkezooi!!
Zo dat is eruit.

Nouja, had het wel al verwacht met die temp.daling. Ongi is nog niet helemaal doorgebroken, maar dat komt zo wel. Heb lekker frietjes, gegeten, ging er wel in. Ben natuurlijk ook erg zielig.
Ik ga nooit meer testen! altijd als ik test, wordt ik zelfde dag ongi.

Ik wil nu wel afspraak met gyn,. Ga denk eerst rechtstreeks proberen , en anders via huisarts. Ben er klaar mee, wil weten of er iets is, en zo niet, sja dan is het gewoon geduld hebben

Anous; ik hoop zo dat die bloeding geen ongi is. maarja wil je niet teleurstellen, maar ik had ook eens na het sexen dat ik opeens ongi werd (tijdens het sexen zelfs). terwijl ik t pas dag later ofzo moest worden. toen slikte ik pil nog, dus was helemaal regelmatig.

Dames, op naar de volgende ronde. Ik zie er maar een positief punt in....dat ik met bruiloft niet superdik ben , en genoeg energie heb, Nouja 5 mnd zwanger is ook mooi haha

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2

Februari
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje  (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)    
17)
18)
19)
20)
21)
22) Linda 2de kindje  ronde 11 en ronde 3 met clomid
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
        Jacqy84, 8e ronde
        Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26)
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje ; Pip folikelmeting, 8e maand 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)    Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Rimke; ook teveel gedaan meid, en inderdaad het moet allemaal gedaan worden maar goed dan mogen we toch af en toe toch wel zeuren haha, lekker je bedje in straks meid

bieb; balen meid dat je evengoed ongi bent geworden, en mocht je deze ronde zwanger raken ben je inderdaad met je trouwen niet zo dik maar ja het is toch heel erg jammer, en goed dat je een afpsraak met de gyn gaat maken, laten ze je maar even onderzoeken dan weet je het maar ja toch,

xx linda

happy kwam ook weer even voorbij waaien hahaha

zo joey ligt op bed, rust in de tent hahaah

xxx linda

Terug
Bovenaan