hoi meiden,
hier weer een berichtje van mij. ik heb net een poging tot lezen gedaan, maar het is te veel sorry meiden. ik las een heleboel bloederige verhalen, waaran ik hoop dat ie bij rimke weer weg is en anoeska ook geen ongie is geworden. bieb helaas wel za gik.
had het probleempje met mamoetje de moeder ook half gelezen, ooh meid ik ken dat ook zo goed begrijpen. mijn moeder kan dat op presies dezelfde manier. ben soms ook wat bang voor haar reactie.
Len en ik zitten ook een beetje met een dilemma, waarvan ik nu al weet dat me moeer gaat flippen. mijn zusje der vried zit met mega geld problemen, waardoor mijn zusje autom. ook. blijkt hij ook nog gezeik met een ex te hebben en via de rechter eis ze alimentatie, van een kind wat hij erkent heeft, maar niet beweert de vader te zijn. dus dat krijgt me zusje er ook allemaal bij. ik vind haar vriend gewoon een sukkel, maar goed zij kiest voor hem, dus accepteer ik dat/.
nu het probleem, ze wil 600 euro van ons lenen voor een dna test. wij hebben dat inde eerste plaats toegezecht. maar des te meer we er over nadachten des te minder wij er achter staan. me man en ik willen mijn zusje graag helpen, maar gaan niet haar vriend's problemen oplossen. daar komt bij dat we zelf ook ff de gemeente belastingen binnen hebben en ik bij moet betalen met me ib aangifte grrrrr. dus hebben we zelf 700 euro extra kosten.
Nu ben ik heel laf geweest en heb me zusje een sms gestuurd waarin ik op een vriendelijk manier meld dat wij af zien van de lening. en of ie niet nog eens goed met zijn moeder er over kan prarten. gisteren gestuurd ennog geen reactie. ken me zusje heel goed, die is nu heeeeeel boos. Mijn moeder die zal ook heeel boos op me zijn, want wij zijn de enige met geld die haar helpenkan, maar het is ons geld en we staan er gewoon niet achter. onze beslssing, en die is dus aan ons en niet aan me moeder. soms wel jammer, dat ze zo bekrompen denkt.daarom heb ik het me moeder niet verteld , maar me vader wel, dus zie zal me ma vast op de hoget hebben gebracht.
blabla, teveel onzinige info voor jullie.
verders gaat het goed, ben weer heel het weekend druk in het huis geweest/ het word steeds meer huis. het laminaat ligt gelukkig, nu nog afwerken met plinten enzo. verders veel kleine dingen. we willen het paas weekend over . gaat wel lukken hoor.
ga nu me bedje in. wens iedreeen eeen goede nacht.
xxx bambi