Klusbabes 18!!!!!!!!!!!!

Fuckerdefuck Bieb!!!! Wat een takke-zooi..................baal gewoon echt, dus kan je nagaan hoe erg jij baalt......geniet evengoed van je frietjes en bel morgen gewoon die verdomde gyn op!

Ik ga mijn kribbetje in............dikke knuffel Rimke

Linda: meisje, rustig aan doen vanavond! Dikke kus!!!!

meiden ik ben er vandoor, ik ga me mannetje nog effe pesten hahaha

bieb; doe je lekker rustig aan meid, lekker vroeg je bedje in en morgen gelijk de gyn bellen

iedereen een fijne avond en morgen lees ik weer bij

xxxx linda

dank je wel meisjes! alles verder goed hoor, ben alweer aan t idee gewend dat ik nog een maand moet wachten.....

fijne avond verder, ga nu lekker tv kijken

xxx Bieb

Hallo meiden,
Echt geslapen heb ik niet meer. Wel lekker gelegen en daarna lekker gaan douchen en eten. Zo meteen baby te huur kijken. Ben vandaag een voedingskussen gaan terugbrengen. Dat ding was echt veel te dik gevuld. Ik heb het gelukkig kunnen ruilen. Ik kwam later een heel zacht voedingskussen tegen, maar wat zijn die dingen duur zeg. Ik ga eerst eens bij de hema kijken. Oh, ik verheug me er zo op om met zo'n zacht kussen te gaan slapen.

@bieb: aaaargggg. Ik geef je gelijk bellen maar die gyn. Ik hoop dat ze niet moeilijk doen en je meteen een afspraak kan maken. Geef dan ook meteen aan waar je je zorgen om maakt. Want volgens mij had je wat klachten aan de mk overgehouden of niet? In ieder geval succes.
En deze maand kijken voor je jurk. Oh, ik zou zo mee willen. altijd wel leuk jurken kijken.
@anouska: tja, het zou ongi kunnen zijn, maar het zou ook kunnen komen van het klussen. Ik zou even wachten of het doorzet.
@rimke: ook al bloed. Maar ik denk ook van de obstipatie. Wel fijn dat er spul voor is. Werk ze de komende dagen en mocht ik je voor je vertrek niet meer spreken, dan wens ik je bij deze alvast een heel fijne vakantie!!! mEn geniet van het tv kijken in bed. Ik vind dat ook heerlijk.
@renee: wat een ontzettend leuk verjaardagscadeau.
@happy: of moet ik zeggen: roadrunner: "miep, miep, njew"

En nu ben ik het verdorie weer kwijt. Ik heb sommige dingen al 4 keer gelezen en weer ben ik ze kwijt. Voor de desbetreffende dames: het is niks persoonlijks, ik vergeet gewoon steeds weer de helft.
Ook deze week wordt t druk, dus als jullie me missen dan ben ik vissen, eh.... werken bedoel ik

hoi meiden,

hier weer een berichtje van mij. ik heb net een poging tot lezen gedaan, maar het is te veel sorry meiden. ik las een heleboel bloederige verhalen, waaran ik hoop dat ie bij rimke weer weg is en anoeska ook geen ongie is geworden. bieb helaas wel za gik.

had het probleempje met mamoetje de moeder ook half gelezen, ooh meid ik ken dat ook zo goed begrijpen. mijn moeder kan dat op presies dezelfde manier. ben soms ook wat bang voor haar reactie.

Len en ik zitten ook een beetje met een dilemma, waarvan ik nu al weet dat me moeer gaat flippen. mijn zusje der vried zit met mega geld problemen, waardoor mijn zusje autom. ook. blijkt hij ook nog gezeik met een ex te hebben en via de rechter eis ze alimentatie, van een kind wat hij erkent heeft, maar niet beweert de vader te zijn. dus dat krijgt me zusje er ook allemaal bij. ik vind haar vriend gewoon een sukkel, maar goed zij kiest voor hem, dus accepteer ik dat/.

nu het probleem, ze wil 600 euro van ons lenen voor een dna test. wij hebben dat inde eerste plaats toegezecht. maar des te meer we er over nadachten des te minder wij er achter staan. me man en ik willen mijn zusje graag helpen, maar gaan niet haar vriend's problemen oplossen. daar komt bij dat we zelf ook ff de gemeente belastingen binnen hebben en ik bij moet betalen met me ib aangifte grrrrr. dus hebben we zelf 700 euro extra kosten.

Nu ben ik heel laf geweest en heb me zusje een sms gestuurd waarin ik op een vriendelijk manier meld dat wij af zien van de lening. en of ie niet nog eens goed met zijn moeder er over kan prarten. gisteren gestuurd ennog geen reactie. ken me zusje heel goed, die is nu heeeeeel boos. Mijn moeder die zal ook heeel boos op me zijn, want wij zijn de enige met geld die haar helpenkan, maar het is ons geld en we staan er gewoon niet achter. onze beslssing, en die is dus aan ons en niet aan me moeder. soms wel jammer, dat ze zo bekrompen denkt.daarom heb ik het me moeder niet verteld , maar me vader wel, dus zie zal me ma vast op de hoget hebben gebracht.

blabla, teveel onzinige info voor jullie.
verders gaat het goed, ben weer heel het weekend druk in het huis geweest/ het word steeds meer huis. het laminaat ligt gelukkig, nu nog afwerken met plinten enzo. verders veel kleine dingen. we willen het paas weekend over . gaat wel lukken hoor.

ga nu me bedje in. wens iedreeen eeen goede nacht.

xxx bambi

Hey Meiden,

Bieb; Oh nee wat balen zeg dat je ongi bent geworden.
Rimke; Fijn dat je geen bloed meer ziet. Nog even werken en dan lekker op vakantie.
Mamoetje; Spannend, vandaag je nod zag ik.

Hier gaat het een stuk beter, volgens mij is de diarree nu echt over. Vandaag weer een halve dag werken en vanmiddag naar de VK, ben benieuwd.

Fijne dag allemaal.
April

goeiemorgen meiden,

Moet de deur alweer uit. Boodschappen doen met mn ouders en vanmiddag gaan we ff de stad in ofzo. Thuis zitten we nu ook alleen maar te malen. Meiden , ik heb werkelijk waar de bibbers. ZIe er zooooooo tegenop, bah ben er gwoon misselijk van. Ga zo ff iets kalmerends halen want, dit trek ik zo niet tot woensdagavond !!! Bieb, wat klote van je ongi zeg, verdorie ......... Ben benieuwd hoe het met phoebe gaat, mn vriendin moest om negen uur beginnen. Meiden, sorry als ik de komende dagen niet overal op reageer maar, mn hoofd is net een zeef !!!!!

LIefs happy

Terug
Bovenaan