klusbabes 19!!!!!!!

whahahahaha!!!!
April heeft een spoedcursus bij mij gevolgd anouska, dat kun je wel lezen!
Idd goed naar je lijf luisteren hoor! En goed blijven eten...........en goed slapen enzo.

Rimke; Ja ik leer best snel he! Maar onderin je rug bij die kuiltjes, dat klinkt als je S.I gewrichten.
En dan zegt de zuster, rustig aan doen, evt een warm bad/kruik en goed op je houding letten.
Hopelijk smaakt het eten, wat staat er vandaag op het menu?
April

Een opwarmprakje...................gisteren gemaakte spaghetti saus met verse groenten en een appeltje toe....................

En wat ga jij eten? Of heb je al gegeten?

SI: is symfysiolyse toch?????

Rimke; Ik heb al gegeten, rijst met broccoli en een sausje, wel lekker. Het smaakt me gelukkig weer goed, dus ben helemaal genezen, jippie, weg spuit poep!!!!

Sorry hoor ik ben geen dokter, maar lees deze tekst even:

Het heiligbeen vormt het onderste deel van de wervelkolom.
Aan de achterzijde van de rug is dit been langs 2 kanten verbonden met een darmbeen.
Deze verbinding wordt het sacro-iliacale gewricht genoemd, vaak afgekort als SI-gewricht.
Deze gewrichten bevinden zich laag in de rug, daar waar je 2 kuiltjes voelt aan weerszijde van de wervelkolom.

April

Oh ik heb Lingo op staan, wie is daar ook alweer fan van? Ooit gehoord over doordekken, dat was het woord, maar ja niemand wist het, raar he, ha ha. Maar onze lingo fan kent het woord vast wel????

Whahaha er is kans op Lingo Bingo, spannend, oh wil de lingo fan opstaan want wat is Lingo Bingo?

Wel grappig eigenlijk hoor. Een vriend van ons was ook altijd Lingo fan.

hoi hoi,

bleg bambi voelt zich rot, ben spontaan depri geworden ofzo. net ff lekker gejankt, nou lekker, moest wel ff uitkijken hoor, werd er nog naarder van als ik al was. heb best buikpijn en omdat ik al heel de dag last van me darmen heb gewoon niet lekker.
me prakje smaakte gelukkig wel.

klaasje ik vind het best heftig hoor, vooral als het feifher zou zijn, moet je echt ff was gas terug nemen. je kan wel zeggen dat dat niet gaat en dat je ziekes op moet vangen, maar wie vangt jou op als je volledig weg valt en hoe moet dat straks als je zwanger bent. echt voor iedereeen is er een vervanger en vooral omdat je al cronh hebt zou ik ff een stapje terug doen. want als jij niet goed op jezef past hoe moetdat dan als je zwanger bent?

rimke alvast voor straks werkse en doe rustig aan voor je rug he.

april lingo? daar kijkt me oma ook naar hahahah

emh rest ben ik kwijt.
ff kijken of er nog meer was.

xxx bambi

ooohhh wat erg haal klaasje en anoeska doorelkaar, bovenstaand stukje was ook ook voor anoes bedoeld sorry sorry

mamoetje jjij maakt de boel wel spannend hoor, ben zeer benieuwd. waneer ga je een testje wagen ?

Terug
Bovenaan