klusbabes 19!!!!!!!

Hey meiden,

Ik ben even een paar dagen niet geweest. Het gaat hier best goed, wel rustig aan, maar heb iets meer gewerkt, vandaar.
Ik heb niet alles heel goed gelezen, sorry.

Happy: Oh wat fijn zeg dat de operatie goed is gegaan zeg. En ik las dat je zelf verkouden was en dus niet meteen op bezoek mocht, maar nu ben je weer helemaal beter en kun je lekker op bezoek gaan of niet?

Kruimels: Nee, he tandpijn, wat balen zeg. Je hoopt toch dat je snel van de pijn af bent als ze je geholpen hebben, niet dus. Sterkte hoor.

Rimke; Jippie, je voelt de kleine, bijzonder he. En alles was goed bij de VK, heerlijk. Wanneer hebben jullie de 20 weken echo eigenlijk? Oja en alvast een fijne vakantie he.

Bambi: Rugpijn las ik! Hoe gaat het nu met je? Goed dat je nu rust neemt hoor, denk goed aan jezelf en die kleine.

Bieb: Komende zaterdag jurken passen, toch? Hoe is het nu met je? Ik las dat je naar de huisarts bent geweest. Wanneer gaan ze een hartfilmpje maken (sorry heb ik denk ik gemist)? En een afspraak bij de gyn!

Uhmm de rest ben ik even kwijt.
Ik ben de komende dagen alleen, mijn mannetje zit in het buitenland, snik snik.

April

hey meiden

jeetjee scheurt die kabouter net een bladzijde uit een bibliotheek boek vandaan, zal ik maar eerlijk opbiechten als ik hem terug breng

renee; nu al ongesteld en dat op dag 26 dat is echt vroeg, maar misschien dat die teunisbloem nu het zooitje op gang gaat brengen, je weet maar nooit meid, haha en heerlijk je frustraties eruit gepoetst las ik

Kruimels: jeetje meid, je voelt je onog steeds niet goed las ik, en met je kies gaat het ook nog niet op en top, maar goed dat je morgen nog een keertje naar de tandarts gaat
en ook nog geen keuze gemaakt   voor de auto las ik

Jacqy: je hebt een mooie dag met je ma gehad las ik zal ze ook wel blij mee zijn, even lekker voor haar ook haar gedachten verzetten, hoe gaat het nu met je oma?

Rimke; de kleine groeit goed, heerlijk meid, en ja had hem   ook eventjes gevoeld heel erg leuk, nog eventjes en dan lekker op vakantie

bambi: hoe is het nu met je?/

april: met jouw ging het weer wat beter las ik, gelukkig maar, maar doe evengoed nog maar even rustig aan hoor, denk aan jezelf

Bieb; hoe was het bij de ha vandaag?? was je hartfilmptje goed??

zo ben op verjaardagsvisite geweest bij me tante, was wel effe gezellig, me nicht was er met haar zoontje en me neef haar vrouw was ermet haar 2 zoontjes dus dat was een gezellige schreeuwboel daar hahaah
vanavond komt de reiki mevrouw nog eventjes, en voor de rest weinig te vertellen

xxx linda

Happpy: ben je ondertussen al bij je pa op visite geweest vandaag?? hoe is zijn eerste nacht en dag gegaan

xxx linda

Hahahaha!! Bambi je had goed gezien dat ik morgen naar de vk moest hoor, was een hele toestand..............normaal gesproken ben ik erg stipt met afspraken enzo, maar in mijn zwangerschapsboekje stond eerst de afspraak van 6-3 om 11 uur gemeld en op de regel daarna een echo afspraak op 7-2 om 13.15. Natuurlijk heb ik die echo allang gehad dus ik had gekeken op de laatste regel en alleen naar de tijd.......dus wij zaten vanmiddag braaf om 13.15 te wachten om naar binnen te mogen, hadden we eigenlijk om 11 uur moeten komen...........oeps..................
Maar gelukkig was de dienstdoende in de buurt en konden we daar nog even terecht!!

April: toch weer wat meer aan het werk....balen dat je mannetje een paar dagen weg is...........saai he! Komt allemaal goed!

Hallo meiden,
ik ga weer in etappes reageren.
@kruimels: baaldag  kan gebeuren, kom hier. AAAAARGH en die tand dan ook nog. Gelukkig heb je t gisteravond leuk gehad. En welke auto gaan jullie testen? die zwarte megane  van marktplaats?
@bambi: Lekker rusten, als jij het nodig hebt. En als je je er rot onder voelt kun je naar de huisarts met je klachten. Dan kunnen ze op t werk niets zeggen.
@happy: dat klinkt als happy

@linda: druk, druk, druk zo'n ochtend. Wat joey betreft, ik kan me voorstellen dat je je druk maakt. Maar eigenlijk zou je na een paar minuutjes naar binnen moeten gluren. Dan is ie het afscheid vergeten en speelt hij waarschijnlijk met een lach op zijn gezicht.
@renee: wauw, dat is toverspul. Ik zou uitgaan van een cyclus van 26 dagen voor de volgende keer. Nu maak je wel meer rondes in kortere tijd en dus méér kans. Succes

@jacqy: ik ben blij dat je toch ook leuke dingen doet ondanks alles. Ook fijn dat je het zo leuk met je ma hebt gehad.
@rimke: geweldig voor je. nu kun je ook weer een beetje loslaten meid. Alleen nu niet elke keer die kleine plagen om hem maar te voelen bewegen. Ik ken iemand die dat doet nl. (nee, niet ik zelf)

Nou, dames,
Hier gaat alles goed verder. Gisteravond slecht geslapen, ik had weer pijn. Dus vanavond zal ik er vroeg in liggen. Dadelijk even eten even iets halen bij bouwmarkt en dan, voor de tv in bed, mmmmmmm.

@april: fijn dat het wat beter met je gaat meid.

Terug
Bovenaan