klusbabes 19!!!!!!!

Ik hoop ook echt voor jullie dat een bezoek aan de huisarts niet hoeft! Ik gebruikte destijds de testen van predictor en was daar echt tevreden over. Ze zijn wel wat duurder, maar misschien het proberen waard, want ik begrijp dat je niet echt een goede tweede streep krijgt of wel?

Ik ga zometeen maar eens slapen, bah op naar een koud bedje.....

Ik begreep van Kruimels dat ze ook met de testem van predictor een duidelijke tweede streep kreeg, en met de andere testen niet, misschien ga ik die ook maar kopen, want er komt idd geen duidelijke 2de streep.
Ik heb net even nagekeken, als ronde 13 ook niet raak is ga ik de huisarts bellen, dus we hebben nog 4 rondes te gaan.
Ik denk dat ik zo ook maar me bedje op ga zoeken, ook koud, want me mannetje heeft wat minder slaap nodig dus die blijft meestal nog even bankhangen hahaha.

Ja ik heb het er ook weleens met Kruimels over gehad!

Slaap lekker, ik ga nu echt naar mijn bedje.

Slaap lekker en succes zonder je mannetje, ik ga er ook lekker in.

Liefs Phoebe

meiden, ik heb er even vluchtig overheen gelezen, en zag dat het met happy's vader goed gaat, gelukkig!!!!
phoebe, toch weer ongi is geworden, wat kut zeg!!!!
gelukkig heb je inderdaad korte cyclussen, dan heb je meer kans.
sterretje, zich niet helemaal lekker voelde, beterschap.
uuhhh, lin gaat proberen weer te klussen. klusse meid!
april, "bijna" helemaal alleen moet slapen, haha. dinsdag kan je weer lekker tegen hem aan kruipen.
goh ik weet het niet meer verders, sorry. ben ook vreselijk moe!!!!
morgenvroeg dus nog weer even terug naar de tandarts, ik moet me er gewoon bij neerleggen. morgenmiddag ben ik hopelijk van alles af!
en jajajajajaj we hebben een nieuwe auto gekocht, hij komt volgende week en het is de zwarte renault laguna station geworden. ben erg benieuwd!!!!
ik ga nu echt ook m'n mandje in, ben echt kapot moe!
welterusten,
dikke knuffel kruimels

goeiemorgen meiden

Happy: ik ben super blij dat het zo goed gaat met je pa, en dat de artsen ook zo positief zijn, helemaal top, haha hij is alvast een weekendje weg aan het plannen nou dat zijn goede berichten meid
en wat leuk dat je een armband hebt gekregen dat is heel erg lief van ze
voor vandaag succes met het opmeten van je bloeddruk, zal mij benieuwen, en als je bloeddruk goed is en je mag klussen, hup gelijk aan de klus hahaha

Phoebe: he meid balen dat de rd's er zijn ook op dag 26, weer een nieuwe ronde, en die predictor testen zijn ook best duur 19,95 euro en er zitten 5 testen in,
wat een lief plaatje heb je weer neergezet hahaha

bieb; maandag krijg je de uitslag van alles, nou dat zal mij benieuwen, gewoon ervan uit gaan dat alles goed is meid, en voor morgen alvast heel veel trouwjurk pasplezier haha

kruimels: gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe auto, heel erg leuk, en het minder leuke is dat je vandaag weer naar de tandarts moet, maar het komt goed meid, hopelijk ben je na vandaag van de pijn af,

ik weet het neit meer sorry,
Ik denk dat me eitje op visite komt haha, ik heb niet zoveel pijn als de voorgaande maanden maar me temp, was vanmorgen 36,3 in plaats van ,36,6-36,7, gelukkig dat we gisteravond evengoed nog hebben geklust, en dan vanavond en morgen ook nog eventjes voor de zekerheid, ach ik zie hhet allemaal wel weer, ik ga er toch elke maand vanuit dat het niks wordt
meiden ik ga me klaar maken om te gaan werken, ik ben er vanm iddag weer
iedereen een fijne dag

xxxx linda

Goeiemorgen meiden,

Happy moet weer vliegen haha.

Buuf, ach wat eens schattig plaatje, goed dat mn moeder het niet ziet, die gaat gelijk zon hondje halen haha. Moed houden hoor, ook voor ons komt het eens en dat gaan we lekker shoppen !!!!!

Kruimletje, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto !!!! Wij zitten ook naar een renault te kijken maar, weet nog niet hoor. We hebben deze auto pas een jaartje ( hij is vier jaar )

Linnie, goed zo, aan de klus geweest meisje

Meiden, fijne dag
Kus happy

Happy, hoe gaat het met je vader meis??? alles goed?? hopelijk knapt hij snel op!!

kussssssssssss

Terug
Bovenaan