goeiemorgen meiden
Happy: ik ben super blij dat het zo goed gaat met je pa, en dat de artsen ook zo positief zijn, helemaal top, haha hij is alvast een weekendje weg aan het plannen nou dat zijn goede berichten meid
en wat leuk dat je een armband hebt gekregen dat is heel erg lief van ze
voor vandaag succes met het opmeten van je bloeddruk, zal mij benieuwen, en als je bloeddruk goed is en je mag klussen, hup gelijk aan de klus hahaha
Phoebe: he meid balen dat de rd's er zijn ook op dag 26, weer een nieuwe ronde, en die predictor testen zijn ook best duur 19,95 euro en er zitten 5 testen in,
wat een lief plaatje heb je weer neergezet hahaha
bieb; maandag krijg je de uitslag van alles, nou dat zal mij benieuwen, gewoon ervan uit gaan dat alles goed is meid, en voor morgen alvast heel veel trouwjurk pasplezier haha
kruimels: gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe auto, heel erg leuk, en het minder leuke is dat je vandaag weer naar de tandarts moet, maar het komt goed meid, hopelijk ben je na vandaag van de pijn af,
ik weet het neit meer sorry,
Ik denk dat me eitje op visite komt haha, ik heb niet zoveel pijn als de voorgaande maanden maar me temp, was vanmorgen 36,3 in plaats van ,36,6-36,7, gelukkig dat we gisteravond evengoed nog hebben geklust, en dan vanavond en morgen ook nog eventjes voor de zekerheid, ach ik zie hhet allemaal wel weer, ik ga er toch elke maand vanuit dat het niks wordt
meiden ik ga me klaar maken om te gaan werken, ik ben er vanm iddag weer
iedereen een fijne dag
xxxx linda