klusbabes 19!!!!!!!

Meiden,

Ik ga alvast gedag zeggen, hebben nog een beetje een drukke dag voor de boeg met inpakken en voorbereiden en het huis nog eventjes schoonmaken.
We komen volgende week zaterdag op zondag weer thuis, dus zal zondag wel komen checken hoe het jullie vergaan is!
Ik wil wel een zwangere zien dan.....................
Pas op jullie zelf (happy succes met het herstel van je vader, Linda succes met het vinden van je eitje, April blijf rustig aan doen, Bambi ook!!!, Bieb succes bij de gyn, Kruimeldiefje ook en veel plezier met de nieuwe wagen , Pipperdepip ook succes bij de gyn..................hahahaha..............verder weet ik het niet meer..........)

Ik ga op mezelf passen goed??
Dikke kus Rimke

goedemorgen   meiden,

Phoebe balen dat je ongie bent geworden. ik hoop ook voor je dat ronde 10 een geluksnummer is. en weer een schatiig plaatje, je bent een schat.

Happy fijn dat het steeds beter met je vader gaat. en hoe was je bloeddruk vanmorgen ? mag je weer klussen.

Linda werkse vandaag. je ei gevonden? dat zal je merken als je temp morgen hoger is he. iig nog lekker de komende dagen klussen altijd meer dan nodig is he hihih

april fijn dat het weer wat beter gaat met je rug. jammer dat je 'gedeeltelijk'alleen moet slapen. praat maar veel tegen je ukkie.

sterretje voel je al wat beter? rot he dat slecht slapen, krijg er wat van.

rimke hahah we zullen het maar dementie noemen dat we afspraken wisselen. ach we zijn zwanger dan mag het. als ik je niet meer spreek   dan wens ik je een hele fijne vakantie toe en een veilige rit van en naar je bestemming. zeer voorzichtig skieen he. en we zien je wel weer aankomen volgend weekend.

kruimels hoest gegaan bij de tandarts? en gekozen voor de zwarte laguna, mooi hoor. vind die indd nog mooier ( en groter) dan de megane.

anoeska, heb die kruidenzooi gelukkig nooit nogid gehad, maar er zijn hier meiden die het wel gebruiken. ik hoop dat het geen invloed heeft op hun zwanger worden.

iemand vergeten ? sorry daarvoor.

Ga zo ff met de hond naar het park, maar ben te lui om te lopen hahaha. pak de auto terwijl het maar een paar honder meter is, maar met de afgelopen dagen in me achterhoofd ben ik niet top fit en moet vanmiddag nog boodschappen doen dus ik kies eieren voor me geld en dan is de hond evengoed blij. laat hem wel rennen in het park hahah
tja normaal doen we nu al boodschappen, maar me moeder ging vanmorgen een nieue kat halen in zeeland, dus ik moet maar weer wachten en ohja me hond ook nog thuis laten vanmiddag anders is het te druk voor de nieuwe. begrijp het wel, maar altijd moet ik schipperen met die boodschappen en altijd is me hond te druk. grrrrr. ach weet wie het zegt moet ik maar denken.

nou ga dus ff met de hond weg.
xxxx bambi

hey meiden

Rimke; een hele fijne vakantie, en doe rustig aan hoor meid, ga lekker genieten

bambi: lekker gewandeld met de hond , doe wel nog even rustig aan meid,

Happy: hoe was je bloeddruk vandaag?? mag je weer klussen, ik hoop het zo voor je, hoe is het met je vader vandaag???

kruimels: hoe was het bij de tandarts???

meiden ik ga weer stoppen, ik ga even onm kijken en gtst
ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Hallo meiden,
Zo zeg, we stonden alweer halverwege de pagina. Iemand wenste me beterschap, maar ik ben niet ziek. Ik gaf aan dat ik slecht sliep, door pijn aan mijn rug en schouder als ik lang slaap. Misschien door het toegenomen gewicht.

@rimke: heel veel ski-plezier.
@bambi: mag de hond normaal wel mee als je boodschappen gaat doen?
@kruimels: gefeliciteerd met de nieuwe auto. Dat was die toch van marktplaats of niet?
Hoe is t met je tand?
@happy: gelukkig een happy happy, het is je gegund na alles. En heerlijk op reis. Dat hebben jullie wel nodig. Het was al rot dat het met kerst niet doorging. Ik ben benieuwd waar jullie heen gaan.
@phoebe: ongi???? Balen. Ik hoop idd dat ronde 10 je meer geluk brengt. Wel rot zeg, in februari geen zwangeren. Was er niet voor enkele dames gependeld voor maart?
@linda: heel veel klusplezier.
@bieb: schandalig, de brutaliteit. Nieuwsgierige mensen ook. Ik heb ook wel eens verhalen gehoord van schoonmoeders die bij hun kleinkind gaan vragen wat het geslacht wordt van hun toekomstige broertje/zusje. Wat voor ringen had je bij de zaak van gisteren gezien? Jij bloed geprikt? Ik ook. Ivm rhesus-negatief bloed. Nu krijg ik komende week een prik in mijn bips zodat ik geen anti-stoffen ga aanmaken.

Dames, ik ga even een middagdutje doen. Misschien tot vanavond. Ik heb het morgen en zondag erg druk, dus ik weet niet of ik langs kom.

Hey meiden,

De oma van mijn mannetje is afgelopen nacht plotseling overleden. Ze was al erg oud, maar dan nog, het was zo'n lief mens, en nu zo plotseling, niemand heeft afscheid kunnen nemen.
Mijn mannetje zit nu in het buitenland, dus we kunnen elkaar ook niet echt troosten. Hij komt eigenlijk dinsdag pas terug. Hij moet even kijken of ie nu eerder terug komt (denk het niet),ze wordt woensdag begraven, dus dan is hij er gelukkig.
Mooi rot dus.

April

he april,

He bah wat een rot nieuws. zulke dingen zijn nooit leuk zeker niet als je ze niet heb zien aankomen en mega rot dat jij en je mannetje elkaar nu niet kunnen steunen. want het maakt niet uit hoe oud mensen zijn als ze overlijden blijft het rot.

sterkte voor de komende dagen.

sterretje,

ja volg de meute he, had indd niet duidelijk gelezen of je ziek was haha, maar andere zeiden dat. maar van het rot slapen dat wel he, en daar kan je je wel behoorlijk rot door voelen. hoop dat wat betere nachten gaat krijgen, hoop ik ook voormezelf. En ja me hond gaat altijd mee naar me ouders, ook als we boodschappen doen, want me vader is dan thuis. arme beesie heeft de helemiddag alleen gezeten. ach kan ie wel hoor, maar vind het altijd zo zielig, neem hem liever mee.

zo lekker frietjes eten, althans dat hoop ik, eigelijk niet vet eten als je last van maagzuur heb en heb dit heel de middag al heeeeel erg. elke keer als ik maar beweeg zit het heel hoog en brand het gewoon. gatver word er niet lekker van.

xxx Bambi

Bambi; Dank je, ja ik mis mijn mannetje nu echt enorm.
He bah vies he dat maagzuur, ik heb er ook last van. De ene dag meer dan de andere, ligt volgens mij aan de houding van die kleine. Ik heb er wat voor gekocht, maar dat helpt ook niet echt moet ik zeggen.
Hopelijk smaken de frietjes je toch!

Oja, Bambi weet je wat ik wel fijn vind als je dat brandende gevoel hebt, een waterijsje eten! Helpt wel maar even hoor, maar op dat moment is het wel prettig.

Terug
Bovenaan