klusbabes 19!!!!!!!

Happy; Jippie, wat super fijn zeg dat jullie weer mogen klussen! En met je vader gaat het ook goed lees ik, geweldig hoor.
Veel plezier vanavond, ga je met die meiden naar de kroeg?

Hey april,

Ja ga lekker met de meiden de kroeg in ........heb er zin in !!!!!!! Haha heb me helemaal opgetut ....nooit meer naar huis

Gaat het een beetje met je ?

Liefs

!@##$E^&%*^&(^&*)&)*^&*($*%^#$$@#$@#%#$@^#$%&^^$*&^&^%

Ben net een half uur bezig geweest om voor iedereen te schrijven, is m'n tekst weg! GVD zeg! Ik heb al jullie verhalen gelezen, echt. Ga even zoeken of ik m'n tekst nog terug kan vinden....sjemig wat baal ik!

Even in vogelvlucht!

Rimke, fijne vakantie!

Happy, heerlijk je mag weer klussen! Hoop echt voor je dat er voor jou nu EINDELIJK mooie tijden gaan aanbreken!!

XXXXXX

Ben even weg, even m'n laptop uit het raam gooien

Ga nu maar even in etappes reageren.

April, gecondoleerd. Kan me voorstellen dat je nu extra graag zou willen dat je man thuis is. Erg verdrietig, ook al is iemand oud.

Sterretje, ik dacht al "ziek"? Gelukkig niet. Maar dat je niet goed slaapt is ook niet leuk. Kan je nog niet echt genieten van je nieuwe bed. En een prik in je bil...bah! Maar wel noodzakelijk!!

Renee, ongesteld na 26 dagen! Dat begint op een cyclus te lijken zeg! Heb je ook 14 dagen temperatuurverhoging gehad voordat je ongesteld werd? Want dan lijkt het er op dat je een eisprong hebt gehad! En woendag naar de huisarts voor een verwijzing: SPANNEND!

Bieb, spannende dingen voor jou! Naar de fertiliteitsarts, hartfilmpje en niet te vergeten morgen een spannende dag! Ga echt genieten van het trouwjurken passen want dat is echt heel bijzonder! X

Jacqy, wat lief dat je een dag bij je moeder bent geweest voor de gezelligheid.

Phoebe, verbouwen?!?! Zonder verbouwing ben je ook wel een klusbabe hoor :p. Hoop voor je dat 10 jouw nieuwe geluksnummer gaat worden!

@pip: dat gebeurde me vanmiddag ook, met de tekst. de site deed ook weer raar, balen.
@happy: nog meer goed nieuws, nieuwe klusronde here comes happy
@renee: spannend maandag. Ik benbenieuwd wat de ha zegt.
@linda: balen zo'n buurman. Wij hebben ooit onder zo iemand gewoond. gek werden we ervan. Maar is t zo gehorig bij jullie of maakt t zo'n kabaal?

Kruimels, hoe gaat het met je kies? brrrrr..... Morgen weer lekker werken? Ik ga niet naar de stad hoor dus ga je niet bespieden hihi. En een nieuwe auto! LEUK! Wij krijgen straks misschien de megane station. Mijn man krijgt een andere auto ivm werk maar weet nog niet welke hij wil. Mij boeit het niet want ik heb een mooie fiets haha.

Linda, heb je al bij de bieb gemeld dat je lieve zoon een boek heeft gesloopt? hihi. Jouw klusseizoen is weer is weer begonnen JOEHOE!

Sorry als ik iemand niet heb genoemd maar denk aan jullie hoor en heb echt m'n best gedaan.

Was even een paar dagen afwezig. Was druk en voelde me niet helemaal lekker in m'n vel. Heb ech megapukkels op m'n hoofd, niet normaal meer! Loop de hele dag met m'n camouflagestick in het rond. Echt niet grappig. Maar nu heb ik weekend en loop ik gewoon met pukkels in het rond, jammer hoor. Nog 3 provernapilllen (tm zondag) en dan hopen dat ik binnen 9 dagen ongesteld word!

XX

Happy, veel plezier met de meiden!! Ben echt blij voor je dat het zo goed met je (en je vader) gaat.

Terug
Bovenaan