klusbabes 19!!!!!!!

Sterretje! Zag je al op wat vreemde tijden hier ('s ochtend zo vroeg dat het voor mij nog midden in de nacht is zeg maar) echt vervelend dat je zo slecht slaapt. Hoe is het trouwens op je werk. Ben je er al achter of het je colega is geweest die het niet had doorgegeven aan de leidinggevende/baas?

@april: gecondoleerd meid. Voor je an moet het ook vervelend zijn dat hij nu niet thuis kan zijn.
@linda: dat was idd een heerlijk dutje
@jacqy: veel kijkplezier vanvond

@pip: Die collega had t idd niet doorgegeven. nu zei mijn baas dat het jammer is dat ik er niet bij kan zijn, maar dat het niet mijn taak moet zijn om anderen het programma uit te leggen. Mijn taak is het alleen dat het programma op de pc's staat. Whahaha, dat wordt lachen, want ze is van mijn hulp uitgegaan. ze heeft zich flink in de vingers gesneden, want nu moet zij het gaan uitleggen en ze is daar helemaal niet handig in.

@pip: de site blijft gek doen. Hé, wat rot van de pukkels. Heb je dat door de medicatie? Zaten hier hormonen in, omdat je je niet zo lekker voelt?
Dat je dat van mijn werk nog onthouden had.

hihi, grappig op de een of andere manier onthoud ik altijd dingen van je werk. En ik weet niet eens (meer) wat je precies doet (vertel vertel)......hihi. Maar op de een of andere manier vertel je er altijd enthousiast en serieus over en dat blijft bij me hangen.

Ik denk dat de pukkels door de proverna komt. Heb normaal ook wel pukkels maar meer rode pukkeltjes die wel weer wegtrekken nu heb ik echt megagele vieze uitknijppukkels (sorry voor de details hihi). Ach, voor het goede doel heb ik het er wel voor over.

idd, hihi. Ik moet later ook met het programma gaan werken, maar ik leer snel en heb er al voor gezorgd dat een ander het me dan uitlegt. Maar misschien kan ik het wel niet laten om straks specifieke vragen eerst bij haar neer te leggen.
wat las ik nou, jullie willen ook een andere auto?

Hey Pip Stip en Sterretje, leuk dat jullie er nog zijn! Pip Stip, onder de pukkels, balen zeg.
Sterretje; Hoe is het nu met je, slaap je al wat beter? Ha ha en inderdaad wat betreft je collega; boontje komt om zijn loontje..

Terug
Bovenaan