klusbabes 19!!!!!!!

Mijn man heeft een lease auto van z'n werk en omdat hij een andere baan krijgt betekent dat ook automatisch een andere auto.

hihi, haar gewoon een beetje uittesten, zou ik ook doen als ik jou was.

Kijk ondertussen even dancingqueen....mmm....vind het niet zo leuk...

aha, lease-auto denk ik.
Ik weet niet wie het latst schreef, maar er was een middeltje tegen die je volgens mij ook tijdens zwangerschap mocht gebruiken. oh ja, bieb schreef dat eerder deze week na bezoek bij ha. Misschien is het iets. zal het even opzoeken.
Wat grappig dat je dat van mijn stukjes vindt, ik wordt er helemaal verlegen van

En april, hoe is t meisje. Nou, ik heb vanmiddag even geslapen. korte slaapjes gaan wel, maar lang slapen niet zo. heb jij trouwens ook last van je darm? hier is ie soms heel gevoelig bij t draaien en zo

April, ook nog wakker!

Ik bedenk me dat nu idd ook inees dat bieb wat heeft voor pukkels, ga even terugzoeken wat.

Trouwens niet verlegen worden hoor hihi...vertel je me aub nog een keertje wat je ook alweer precies doet want gek genoeg weet ik dat niet meer...

ps. morgenvroeg ga ik lekker naar de kapper joehoe!

Pip Stip; Lekker morgen naar de kapper, laat je iets speciaals doen? Ik ben vandaag geweest, maar het is wel erg kort, vrees dat mijn mannetje dat iets minder vindt, maar ja het is er nu toch al af!

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 21:21:47'));

Rimke; creme heet rozex metronidazole.....
kostte 12,25 wel erg duur en dat zei ik ook in apotheek, Nu gaat ze toch proberen om t rechtstreeks vergoed te krijgen
Hoop dat t helpt

Ik zeg  t bij collega ook, had 2 weken vakantie en toen ze terugkwam, was ze gelijk stuk dikker. maarja als je al niks doet op je werk haha

ALvast fijne vakantie gewenst!! doe je voorzichtig?

dames, ik ga stoppen.
x

@bieb: mag je deze ook tijdens zwangerschap gebruiken???? Heb je trouwens nog gebeld ivm sollicitatie?

Terug
Bovenaan