klusbabes 19!!!!!!!

Hmm   ja ik weet ook niet meer hoe dat spul heet tegen de pukkels, dat wordt terug zoeken vrees ik Pip Stip.

rozex metronidazole

dat is het cremetje. Zal maandag eens met de huisarts bellen om te vragen of ik dat kan krijgen.

oe leeuk vanmiddag naar de kapper geweest. Heb je altijd kort haar en is het nu extra kort of heb je lang haar en zijn er iets te veel puntjes afgeknipt?

Oh bah ik ben super moe maar wil gewoon niet alleen naar boven, bah zo'n koud bedje. Vinden jullie me al zielig, ha ha

hahaha, tegelijk. er stond echter niets bij ovr zwangerschap. dus even bieb haar reactie afwachten.
@april: ja de darmen. Ik heb t echter steeds op een plek, net onder mijn borst. t is net alsof ze bekneld zitten en daardoor pijn doen. ma. eens aan vk vragen

stond op geneesmiddelen.nl:

Over het gebruik van metronidazole in de zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. Er zijn tot dusver geen aanwijzingen voor schadelijkheid bij dierproeven. De gel dient bij zwangerschap alleen in ernstige gevallen gebruikt te worden en alleen na overleg met de arts.

Het verdient de aanbeveling Rozex tijdens de lactatie alleen in ernstige gevallen te gebruiken.

Terug
Bovenaan