klusbabes 19!!!!!!!

Sterretje; Je hebt trouwens mijn reactie van 11.30 niet helemaal begrepen of wel?

Dames,
ik ga er vandoor. ff douchen en dan lekker met mijn mannetje tv kijken. Ik heb er al helemaal zin in. Echt ons avondje

Klaasje: wat irritant is dat zeg dat ze steeds zitten te vissen en te zeiken of je zwanger bent, dat zou echt verboden moeten wordenm
beterschap meid

sterretje; voor morgen veel plezier bij de vk, ze kunnen als het goed is al voelen hoe of de kleine ligt

bieb: zaterdag ga je nog naar een andere bruidszaak toe las ik, dat kan natuurlijk nooit kwaad want misschien vind je nog wel een mooiere

Jacqy: jeetje he dat gaat helemaal niet goe dmet je oma, dat is echt afwachten , sterkte meid

phoebe: ook aan jouw wordt gevraagd of er nog geen kindje komt, sommige mensen die snappen het echt niet, maar goed dan kan je praten als brugman maar dat geeft toch niet want mensen willen toch alleen maar horen wat ze willen

nou was er ook nog iemand haar man haar opa overleden maar nu ben ik even kwijt wie, sorry maar gecondoleerd, en zo zielig voor opa zeg, prostaatkanker en dan ook nog zwaar dement, gelukkig heeft ie niet zo erg geleden las ik

meiden ik ben het alweer kwijt, sorry

xxxx linda

Ha ha ben benieuwd of je het snapt, lees anders jou berichtje van 11.27 nog maar eens goed, dan snap je misschien mijn knipoog..........

Je bedoelt dat je te moe bent om te slapen? Maar helpt dan helemaal niets om in slaap te vallen. Of komt het door de onrust dat je man er niet is en zijn oma overleden is?

sterretje; fijne avond meid

april: het was een megabende, maar alles is alweer schoongemaakt en ik heb alweer gestofzuigd en al me tafelkleden zijn alweer gewassen dus alles is gelukkig alweer schoon en aan kant

xx linda

Sterretje; Nee sorry ik bedoel mijn berichtje van 11.32. Ik denk dat ik nl weet wat het geslacht is van jullie kindje.........

Terug
Bovenaan