even weer in het kort lady's , ppfff heb het zo druk de hele tijd, ggrrrr.
linda, bijna jarig, joepie!!!
lekker een weekendje weg met z'n drietjes, heerlijk joh!
laat je nog even weten wat voor kleurtje het geworden is in je haar?
ben benieuwd!
anoeska, kloten zeg dat het nu toch echt definitief ongi is, gggrrrrr. waarom vraag je je dan af he, waarom mag het niet gewoon eens raak zijn.
voel me ook altijd zo nutteloos als je net ongi bent geworden. het gevoel dat je weer helemaal overnieuw moet beginnen, en je kan niet eens klussen een week lang, gggrrrr.
hoe voel jij je erbij?
ach je moet maar denken aan over 2 weken als je weer aan de klus kunt, dan ben je deze periode weer zo vergeten, dan ga je weer voor de nieuwe kansen.
potverdorie zeg, dat je je theorie ook nog niet gehaald hebt. heb je echt een baaldag van he meid, hoop dat je je morgen weer wat beter voelt.
en ook nog in spanning voor de bloedtest van morgen.
ik heb toen ik een stuk jonger was ook ziekte van pfeifer gehad, echt geen pretje!!!
ik hoop voor je dat het iets anders is!!!!
klaasje, kort koppie meid? foto foto foto, haha.
en lekker 2 daagjes vrij, heerlijk he. ik ben nu ook 3 dagen vrij, na zo'n drukke week van afgelopen week mag dat ook wel.
whaha nou als die monnikspeper echt zo libido verhogend is, dan geloof ik dat ik dat ook maar ga slikken, haha.
happy, lekker wezen shoppen meid, leuke dingen voor je mannetje gekocht, lief!
ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor morgen en woensdag meid, heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt.
heeeel erg veel succes en sterkte!!!!
april, gelukkig was alles goed met de kleine bij de vk!!
dus die boef ligt lekker tegen je maag aan te drukken, ja misschien komt het inderdaad van het feit dat het onderin bij jou wel erg gerommelt heeft, haha.
slik je nu wat extra ijzer? kan je gewoon homeopatische pilletjes voor krijgen.
whaha, ik was die lingofan, nou ja dat valt ook wel mee hoor! meestal zitten we rond die tijd te eten en dan hebben we dat op staan, doe altijd braaf mee, haha.
maar moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat doordekken en lingobingo is, whahaha.
mamoetje, balen zeg dat de test negatief was. en las dat je wat veel afscheiding hebt.... tja wat zal ik ervan zeggen, moeilijk hoor.
je hebt verder geen klachtjes toch?
zou maar zo eens kunnen......
rimke, lekker geslapen vanmiddag meid.
sterretje, ik ga zo even kijken naar je babykamertje. of had ik deze al eens bekeken.
poosje terug heb ik ook wat opgezocht van iemand, maar weet niet meer of jij dat was. dan zal ik hem zo wel herkennen denk ik.
meiden, ga nu effe gtst eerst kijken, kom daarna nog wel even terug.
tot straks....
kus kruimels