klusbabes 19!!!!!!!

Ik zit trouwens even op de baby-dump site te kijken en zie tot mijn schrik dat kinderwagens echt megaduur zijn. Degene die ik mooi vind zijn 700 euro ofzo! Hoe doen jullie dat zwangere dames? Hebben jullie er trouwens al eentje gekocht??

hihhihihi! Lach je ook toe lieverd!
ik was van de week ook even zeer hysterisch om niets.............mijn kindje zal wel gedacht hebben................
Wij nemen een tweedehands kinderwagen over, een bugaboo, rood, is net de kleur waar wij alles in willen hebben.
Is toch ook waanzin die prijzen!
Vroeger lagen we in kribbetjes met wieltjes eronder.....................ook niets mis mee!h

oeh gaaf rimke! Rood is ook wel mijn kleur hoor. Vind rode babykamers ook mooi (doe jij toch ook?) maar ik vind olijfgroen ook heeeeel mooi voor de babykamer...ach daar hoef ik me nog niet druk over te maken.

Nemen jullie de kinderwachen over van iemand die je kent?

Wij gaan idd de kinderkamer ook met roodaccenten doen.........vind het zo'n gave kleur. Ben ook niet voor niets een stier he?? Whahahaha!!!
We kunnen de kinderwagen idd van vrienden overnemen.
Weetje, we hebben gewoon geen zin om daar heel veel geld aan te gaan uitgeven, dat spaar ik liever voor een goede opleiding van ons kindje.............

Olijfgroen vind ik idd ook een heel mooie kleur!

Weetje: misschien een beetje vroeg maar af en toe heb ik eccht het idee dat ik mijn frummel voel bewegen...........voel dan van die hele rare plopjes in mijn buik die echt niet van mijn darmen komen...................huh????

Ik zit ANTM te kijken en ik moet echt eventjes kwijt dat ik die Jaslene zo ontzettend lelijk vind........................ze lijkt wel op een dragqueen..................sorry, moest er eventjes uit!!!

ben ik weer.

april, succes op de pufcursus meid, jeetje ppffff.

pip, vervelend zeg dat je zo emo kan worden van die medicijnen. echt wel om te janken dat je vriendje een fiets wil kopen, whaha. wat hormonen allemaal niet kunnen doen.
ik kijk ook wel eens stiekum naar mooie kinderwagens, en die zijn echt peperduur he, echt niet normaal.
ik vind zo'n hele kleine kinderwagen op 3 wielen erg mooi, niet zo'n echte grote kinderwagen, ja hoe leg ik dat nou uit, haha.
snap je wat ik bedoel?
ppfff ja ja ik ga ook echt niet een kwartier van ter voren in die wachtkamer zitten hoor.
dan lopen de zenuwen vast erg hoog op.

zijn jullie nog nieuwschierig naar dat verhaal over de date,
ga ik nu even schrijven....

Eigenlijk moet je eventjes op lief-winkel.nl kijken, daar staan zulke leuke plaids!
Daar wil ik er graag eentje van hebben, als er genoeg rood inzit, ik moet ze even live bekijken...........
En dan bij de sale, zie je een gestreept kruikenhoesje, die heb ik laatst gekocht, te schattig vind ik zelf.................hihihi!
Fons kan het geen reet moeren, die laat alle styling aan mij over..............das mooi makkelijk! Als er maar geen bloemetjes in zitten vind hij alles goed!

Nou dat heb ik nou ook. Ik hou erg van mooie dingen maar alles is zo ontzettend duur en dan spaar ik idd ook liever voor een goede opleiding. Maar wel fijn dat je hem kan overnemen van vrienden. Dan weet je wie er in heeft gelegen ivm hygiene e.d. Heb er ook wel aan gedacht om 2e hands eentje te kopen maar weet niet of ik een kinderwagen zou doen maar als je degene van wie je hem overneemt vind ik het helemaal niet raar!

Weet niet of je je beeb al kan voelen. Hoor normaal gesproken vanaf 20 week ofzo maar misschien is ie wel aan het koppeltjeduiken!

Terug
Bovenaan