klusbabes 19!!!!!!!

Hallo meisjes,

Bieb, ruk zeg dat je ongesteld bent geworden. Is toen je die bbz had naderhand het eea wel goed uitgezocht? Kan me dat niet zo goed meer herinneren. Wel dat je toen ontzettend lang gevloeid hebt en dat dat uiteindelijk uit zichzelf gestopt is maar niet of je naderhand ook onderzocht bent. Maar het lijkt mij ook goed om dat (nog een keer) na te laten kijken. Hoop dat je snel onderzocht kan worden.

Bambi, wat een toestand met je zusje. Wat al gezegd is, ik begrijp je volkomen. Ik zou het geld ook niet uitlenen. Jullie hebben er hard voor gewerkt en het is jullie geld. Ik werk op een advocatenkantoor en daar maak ik zoveel mensen mee die geld uitlenen aan hun beste vrienden/familie en dat nooit meer terug zien.

Happy, gelukkig ben je vandaag een beetje goed doorgekomen. Kan me helemaal voorstellen dat je bloednerveus bent. We leven allemaal met je mee en gaan heel hard duimen dat alles helemaal goed komt! XXX

Linda, ooooeeeee, leuk weekende weg! Mag ik mee?

Rimke, gelukkig heb je nog een beetje kunnen bijslapen net. Las dat je vanacht kus hebt geslapen en de komende nacht de nachtdienst in gaat. Hoop dat je dat trekt vandaag. Maar nog heeeeel even en dan heb je vakantie!!! Ik wil ook wel met jou mee hoor, mag dat?

Anoeska, kan me helemaal voorstellen dat je een baaldag hebt vandaag. Shit zeg, ongesteld geworden, gezakt voor theorie!! en bij de huisarts geweest. Pas je wel goed op jezelf??

Klaasje, heerlijk nieuwe spulletjes in huis en een nieuwe coupe! Is het mooi geworden?

April, wat heerlijk dat de echo goed was! En praat vooral over jullie zwangerschappen dames want vind dat heerlijke verhalen. Tuurlijk willen we allemaal heel graag maar ik gun het jullie allemaal ontzettend!! Gelukkig ook de racepoep over, joehoe!! Wel goed op jezelf blijven letten hoor! Trouwens, kruimels is ook een lingofan!!!

Happy, naar IKEA? Je bent met geld aan het smijten vandaag...hahaha...doe maar lekker hoor meid!

Sterretje, ga zo even de babykamer bewonderen, ben benieuwd!

XX

hihihhihi!! Ja april, sorry, heb het gelezen! Duidelijk stukje en klinkt wel herkenbaar!!!
Dank je voor het opzoeken schat!
Succes bij het puffen!
Bewaar wat puffen voor later in het jaar he???

Sterretje, wat een heerlijk kamertje!! Mooi zeg!

Hier gaat het goed hoor, slik braaf de pillen (idd. nog 7 dagen rimke, wat goed van jou!). Gister had ik een schoonmaakmanie maar verder voel ik me eigenlijk heel goed. Alleen zei mijn man net dat ie wel even een mountainbike ging kopen van een extraatje dat hij zou krijgen, werd ik boos en ging ik bijna huilen hahahaha. Hij zei meteen dat ie geen fiets meer ging kopen en daarna moesten we alletwee heel hard lachen. Huil niet vaak dus hij stond ook echt te kijken....hahaha. maar verder voel ik me kiplekker hoor.

Kruimels, was ontzettend spannend dat je morgen gaat! Mijn tip, ga niet een kwartier van tevoren in de wachtkamer zitten want het loopt hoe dan ook uit en anders zit je een half uur in die wachtkamer. Zorg gewoon dat je een paar minuten voor je afspraaktijdstip er bent en maak je niet al te druk lieve schat!

JOEHOE, rimke ! dan ga ik eerst met jou mee en op de terugweg stap ik bij Linda uit hahahaha

Hahahahaha!!!
Is ook echt om te janken, dat je mannetje van zijn extraatje een fiets gaat kopen................lach me te pletter, sorry!!! Neem je heel serieus meisje!

Kuthormonen!!!!

hahaha, voel me zo'n muts!! hahaha maar goed. Mijn man is echt een lieve schat hoor. Is de hele zaterdag met me wezen shoppen en ik mocht echt alles kopen wat ik wou en hij heeft zelf niks gekocht. Hij is echt TE lief!

Maar idd. dat hij een fiets wil kopen is echt om te huilen hahahhaha

Ben blij dat   je niet zo heel veel klachten heb van die medicijnen..

En ja.. denk dan toch dat ie beter een fiets kopen dan een auto.. hihi..
xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan