klusbabes 19!!!!!!!

Kruimeltje mn visite is weg hoor !!!!!! Je moet testen wanner jij er een goed gevoel bij hebt....ik hoop het zoooooo voor je. Raar trouwens he dat er opeens een babe naast je zit. Ik vond het ook vreemd om phoebe dan opeens bij haar naam te noemen haha

Buuf, we gaan ervoor !!!!!! Ik ga klussen totdat ik niet meer kan lopen hahahaha. Je hebt een druk schema he. Je moet maar ff laten weten wanneer je weer tijd hebt, kan je bij mij een bakkie komen doen ofzo. Weet nog niet wanneer mn paps weer naar huis mag. als hij niet naar de wc kan, duurt dat nog wel ff denk ik.

xxxxxxxxx

Hoihoi!

Pip is weer veilig thuis! Het was heeeeeeeeeeeeel leuk bij Kruimels! Echt heel leuk! En ze heeft heeel veel lieve koetjes, lieve paardjes en hele lieve hondjes!

Het was ontzettend gezellig en volgens mij hadden we nog wel uren kunnen kletsen want op de terugweg bedacht ik al dingen die ik nog wilde vragen hahaha

Ga nu naar m'n bedje want morgen gaat m'n wekkertje gewoon weer. Morgen ga ik alles bijlezen!

XX

pipje, voor als jij toch nog even komt spieken hier,
SLAAP LEKKER, vond het erg gezellig!
groetjes kruimels

tttsss nou pip en ik krijgen nu ook al telepatische eigenschappen, precies op dezelfde tijd een berichtje geplaatst, whaha moet niet gekker worden.
trusten pip, ik vond het ook geweldig!
doei doei

Hebben jullie dat topic gelezen van wie heeft hier ervaring mee???? Pffffff zakt echt mn broek vanaf maar reageer maar niet. Denk maar aan rimke .........Het wil toch verdorie niet zeggen dat als je al heeeeel lang geen pil meer slikt dat je gelijk zwanger bent .....Ach ben ongie he, gooi het daar maar op haha

Pip, kruimels, leuk he daten hahaha
Happy en ik komen gewoon een keer jullie kant op en dan gaan we met zijn 4tjes koffie leuten. Ben blij dat jullie het gezellig hebben gehad.

Buuf, het is idd druk, ben weinig thuis, maar wanneer heb jij tijd volgende week?
Kan ikme week er misschien omheen vouwen hahaha
Alleen woensdag kan ik niet, eet ik altijd bij mams.

Liefs Phoebe

Slaap lekker buuf .......slaap lekker pipje........

Terug
Bovenaan